"Kobieta i Życie" oraz "Claudia" poprawiły sprzedaż w pierwszym kwartale
„Claudia” (Edipresse Polska)
W pierwszym kwartale br. "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer) poprawiła sprzedaż (w porównaniu z pierwszym kwartałem ub.r.) i pozostała liderem segmentu miesięczników poradnikowych dla kobiet - wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy. Sprzedaż poprawiła też "Claudia" (Edipresse Polska).
W pierwszym kwartale br. "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer) poprawiła sprzedaż (w porównaniu z pierwszym kwartałem ub.r.) i pozostała liderem segmentu miesięczników poradnikowych dla kobiet - wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy. Sprzedaż poprawiła też "Claudia" (Edipresse Polska).
Sprzedaż "Kobiety i Życia" wyniosła w pierwszych trzech miesiącach 2017 roku 367 851 egz. (wzrost o 4,78 proc.). Drugie miejsce w zestawieniu zajmuje "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) - 279 488 egz. (spadek o 5,74 proc.), a trzecie "Dobre Rady" (Burda Media Polska) - 235 813 egz. (spadek o 9,87 proc.).
Wzrost zanotowała też "Claudia" (Burda Publishing Polska) - o 6,05 proc., do 176 940 egz.
Największy spadek w segmencie zanotował "Poradnik Domowy" (Edipresse Polska) - o 22,68 proc., do 182 559 egz.
(JM, 15.06.2017)