Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Kobieta i Życie" oraz "Claudia" poprawiły sprzedaż w pierwszym kwartale

„Claudia” (Edipresse Polska)

W pierwszym kwartale br. "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer) poprawiła sprzedaż (w porównaniu z pierwszym kwartałem ub.r.) i pozostała liderem segmentu miesięczników poradnikowych dla kobiet - wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy. Sprzedaż poprawiła też "Claudia" (Edipresse Polska).

W pierwszym kwartale br. "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer) poprawiła sprzedaż (w porównaniu z pierwszym kwartałem ub.r.) i pozostała liderem segmentu miesięczników poradnikowych dla kobiet - wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy. Sprzedaż poprawiła też "Claudia" (Edipresse Polska).

Sprzedaż "Kobiety i Życia" wyniosła w pierwszych trzech miesiącach 2017 roku 367 851 egz. (wzrost o 4,78 proc.). Drugie miejsce w zestawieniu zajmuje "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) - 279 488 egz. (spadek o 5,74 proc.), a trzecie "Dobre Rady" (Burda Media Polska) - 235 813 egz. (spadek o 9,87 proc.).

Wzrost zanotowała też "Claudia" (Burda Publishing Polska) - o 6,05 proc., do 176 940 egz.

Największy spadek w segmencie zanotował "Poradnik Domowy" (Edipresse Polska) - o 22,68 proc., do 182 559 egz.


(JM, 15.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.