Jacek Borkowski i Rafał Brzozowski zastąpią Roberta Janowskiego?
Jacek Borkowski (fot. Maciej Ukleja Mceurytos za wikipedia.org, CC2.5), Rafał Brzozowski (fot. Piotr Bieniecki / www.fototeo.pl, za wikipedia.org, CC4.0) Robert Janowski (fot. Paweł Zienowicz Sp5uhe za wikipedia.org, CC2.5)
Telewizja Polska szuka gwiazdy, która od nowego sezony mogłaby zastąpić Roberta Janowskiego w roli gospodarza teleturnieju "Jaka to melodia?".
Z informacji, do których dotarł "Super Express" (Grupa ZPR Media) wynika, że castingi na nowego prowadzącego mogą ruszyć lada chwila. A w nowej formule programu gospodarzy może być nawet kilku. Szansę na miejsce po Janowskim ma Rafał Brzozowski, piosenkarz (i były zapaśnik) znany m.in. z hitu "Tak blisko". Drugim kandydatem może być aktor Jacek Borkowski, który w zastępstwie wielokrotnie prowadził muzyczne show.
Robert Janowski teleturniej "Jaka to melodia?" prowadził od 20 lat. "TVP nie zrezygnowała ze współpracy z Robertem Janowskim przy realizacji programu. TVP złożyła panu Janowskiemu bardzo korzystną ofertę współpracy przy formacie" - przekazano nam z TVP. Według "Flesz. Gwiazdy & Styl" TVP chciała, aby Janowski został pracownikiem Telewizji Polskiej, przez co musiałby brać udział w projektach przez nią firmowanych. Dlatego Janowski według "Flesz" "po długim namyśle doszedł do wniosku, że musi odejść".
TVP zapewnia, że teleturniej w odświeżonej formie wciąż będzie obecny w Jedynce. "Telewizja Polska nabyła prawa do formatu *Name the Tune* i będzie go samodzielnie produkować w celu optymalizacji kosztów i uatrakcyjnienia audycji. Aby program spełniał najwyższe standardy, TVP nawiązała bezpośrednią współpracę z właścicielem formatu Ralphem Rubensteinem" - informuje "Presserwis" biuro prasowe TVP.
Obecnie prawo do nazwy "Jaka to melodia?" ma dotychczasowy producent programu - Media Corporation, ale TVP chce zarejestrować znak towarowy "Jaka to melodia". - Media Corporation posiada prawo ochronne do nazwy "Jaka to melodia" w wielu grupach towarowych, ale co najważniejsze do produkcji programów telewizyjnych nieprzerwanie od 10 kwietnia 2000 roku - informowała "Presserwis" Katarzyna Ocioszyńska, prezes Media Corporation.
Jak wynika z rejestru Urzędu Patentowego RP, znak towarowy "Jaka to melodia" do rejestracji 19 kwietnia br. zgłosiła Telewizja Polska (w grupie 28.: gry i zabawki itp. oraz 29.: dżemy, masła, jogurty itp.). Z kolei Media Corporation 8 maja zwróciła się o rozszerzenie świadectwa ochrony znaku towarowego o grupę 28.
(TAD, 14.06.2017)