Media nie wzmacniają działów zagranicznych  |  Pożegnanie z Radiem Zet  |  Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Partner zarządzający w Foap  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Nowy program w ramówce Active Family  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Media nie wzmacniają działów zagranicznych  |  Pożegnanie z Radiem Zet  |  Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Partner zarządzający w Foap  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Nowy program w ramówce Active Family  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Media nie wzmacniają działów zagranicznych  |  Pożegnanie z Radiem Zet  |  Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Partner zarządzający w Foap  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Nowy program w ramówce Active Family  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: media narodowe

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jacek Borkowski i Rafał Brzozowski zastąpią Roberta Janowskiego?

Jacek Borkowski (fot. Maciej Ukleja Mceurytos za wikipedia.org, CC2.5), Rafał Brzozowski (fot. Piotr Bieniecki / www.fototeo.pl, za wikipedia.org, CC4.0) Robert Janowski (fot. Paweł Zienowicz Sp5uhe za wikipedia.org, CC2.5)

Telewizja Polska szuka gwiazdy, która od nowego sezony mogłaby zastąpić Roberta Janowskiego w roli gospodarza teleturnieju "Jaka to melodia?".

Z informacji, do których dotarł "Super Express" (Grupa ZPR Media) wynika, że castingi na nowego prowadzącego mogą ruszyć lada chwila. A w nowej formule programu gospodarzy może być nawet kilku. Szansę na miejsce po Janowskim ma Rafał Brzozowski, piosenkarz (i były zapaśnik) znany m.in. z hitu "Tak blisko". Drugim kandydatem może być aktor Jacek Borkowski, który w zastępstwie wielokrotnie prowadził muzyczne show.

Robert Janowski teleturniej "Jaka to melodia?" prowadził od 20 lat. "TVP nie zrezygnowała ze współpracy z Robertem Janowskim przy realizacji programu. TVP złożyła panu Janowskiemu bardzo korzystną ofertę współpracy przy formacie" - przekazano nam z TVP. Według  "Flesz. Gwiazdy & Styl" TVP chciała, aby  Janowski został pracownikiem Telewizji Polskiej, przez co musiałby brać udział w projektach przez nią firmowanych. Dlatego Janowski według "Flesz" "po długim namyśle doszedł do wniosku, że musi odejść".

TVP zapewnia, że teleturniej w odświeżonej formie wciąż będzie obecny w Jedynce. "Telewizja Polska nabyła prawa do formatu *Name the Tune* i będzie go samodzielnie produkować w celu optymalizacji kosztów i uatrakcyjnienia audycji. Aby program spełniał najwyższe standardy, TVP nawiązała bezpośrednią współpracę z właścicielem formatu Ralphem Rubensteinem" - informuje "Presserwis" biuro prasowe TVP.

Obecnie prawo do nazwy "Jaka to melodia?" ma dotychczasowy producent programu - Media Corporation, ale TVP chce zarejestrować znak towarowy "Jaka to melodia". - Media Corporation posiada prawo ochronne do nazwy "Jaka to melodia" w wielu grupach towarowych, ale co najważniejsze do produkcji programów telewizyjnych nieprzerwanie od 10 kwietnia 2000 roku - informowała "Presserwis" Katarzyna Ocioszyńska, prezes Media Corporation.

Jak wynika z rejestru Urzędu Patentowego RP, znak towarowy "Jaka to melodia" do rejestracji 19 kwietnia br. zgłosiła Telewizja Polska (w grupie 28.: gry i zabawki itp. oraz 29.: dżemy, masła, jogurty itp.). Z kolei Media Corporation 8 maja zwróciła się o rozszerzenie świadectwa ochrony znaku towarowego o grupę 28.

(TAD, 14.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.