Nest Bank rozpoczął kampanię edukacyjną Superfotelik
14.06.2017, 07:05
![](/images/contents/photo_48813_1497417309_big.jpg)
Nest Bank rozpoczął kampanię edukacyjną „Superfotelik chroni na bank!”, w której promuje kredyt na foteliki bezpieczeństwa dla dzieci.
W ramach kampanii przedstawiono zasady, którymi powinni się kierować rodzice dokonujący zakupu fotelika bezpieczeństwa. Nest Bank przekonuje w kampanii, że nie należy wybierać najtańszego fotelika, a ponadto warto przed zakupem sprawdzić, czy fotelik jest dopasowany do samochodu.
W kampanii udział wzięli aktorka Katarzyna Cichopek i tancerz Marcin Hakiel. Za kreację odpowiada agencja Unlimited, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy MEC.
(IKO, 14.06.2017)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)