Apel wydawców o implementację dyrektywy anty-SLAPP  |  Trump w końcówce kampanii groził redakcjom  |  Część gospodarstw nadal nie wymieniło odbiorników  |  Rankomat.pl startuje z przetargiem  |  Wyniki programu "Twoja twarz brzmi znajomo"  |  Zmniejsza się przewaga TVP Seriale  |  Przejście z TVP do Endemol Shine Polska  |  Sprzedaż dzienników ogólnopolskich  |  Zespół Prime Video w Polsce  |  Radio Rock FM Leszka Kozioła może ruszyć  |  TVP 3 Warszawa z programem Katarzyny Bosackiej  |  Szefowa serwisu Infor.pl  |  Onet tworzy cykl podcastów  |  Content "Wyborczej" i Gazety.pl posłuży w budowie modelu językowego na potrzeby AI  |  Social media napędzają sprzedaż  |  Firma U Jędrusia prowadzi przetarg  |  Małopolska poszukuje agencji  |  PKO Bank Polski potwierdził wybór  |  "Financial Times" mianuje naczelnego  |  Pracownicy techniczni "The New York Times" kończą strajk – bez porozumienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Apel wydawców o implementację dyrektywy anty-SLAPP  |  Trump w końcówce kampanii groził redakcjom  |  Część gospodarstw nadal nie wymieniło odbiorników  |  Rankomat.pl startuje z przetargiem  |  Wyniki programu "Twoja twarz brzmi znajomo"  |  Zmniejsza się przewaga TVP Seriale  |  Przejście z TVP do Endemol Shine Polska  |  Sprzedaż dzienników ogólnopolskich  |  Zespół Prime Video w Polsce  |  Radio Rock FM Leszka Kozioła może ruszyć  |  TVP 3 Warszawa z programem Katarzyny Bosackiej  |  Szefowa serwisu Infor.pl  |  Onet tworzy cykl podcastów  |  Content "Wyborczej" i Gazety.pl posłuży w budowie modelu językowego na potrzeby AI  |  Social media napędzają sprzedaż  |  Firma U Jędrusia prowadzi przetarg  |  Małopolska poszukuje agencji  |  PKO Bank Polski potwierdził wybór  |  "Financial Times" mianuje naczelnego  |  Pracownicy techniczni "The New York Times" kończą strajk – bez porozumienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Apel wydawców o implementację dyrektywy anty-SLAPP  |  Trump w końcówce kampanii groził redakcjom  |  Część gospodarstw nadal nie wymieniło odbiorników  |  Rankomat.pl startuje z przetargiem  |  Wyniki programu "Twoja twarz brzmi znajomo"  |  Zmniejsza się przewaga TVP Seriale  |  Przejście z TVP do Endemol Shine Polska  |  Sprzedaż dzienników ogólnopolskich  |  Zespół Prime Video w Polsce  |  Radio Rock FM Leszka Kozioła może ruszyć  |  TVP 3 Warszawa z programem Katarzyny Bosackiej  |  Szefowa serwisu Infor.pl  |  Onet tworzy cykl podcastów  |  Content "Wyborczej" i Gazety.pl posłuży w budowie modelu językowego na potrzeby AI  |  Social media napędzają sprzedaż  |  Firma U Jędrusia prowadzi przetarg  |  Małopolska poszukuje agencji  |  PKO Bank Polski potwierdził wybór  |  "Financial Times" mianuje naczelnego  |  Pracownicy techniczni "The New York Times" kończą strajk – bez porozumienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: media narodowe

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 13, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP też stara się o prawo do znaku towarowego "Jaka to melodia"

Robert Janowski zaczął prowadzić teleturniej "Jaka to melodia?" w 1997 roku (fot. materiały prasowe)

Robert Janowski - według dwutygodnika "Flesz. Gwiazdy & Styl" - nie będzie już prowadzić programu "Jaka to melodia?" w TVP 1. Prawo do nazwy ma dotychczasowy producent – Media Corporation, ale TVP chce też zarejestrować znak towarowy ”Jaka to melodia”.

– Media Corporation posiada prawo ochronne do nazwy ”Jaka to melodia” w wielu grupach towarowych, ale co najważniejsze do produkcji programów telewizyjnych nieprzerwanie od 10 kwietnia 2000 roku – informuje Katarzyna Ocioszyńska, prezes Media Corporation.

Jak wynika z rejestru Urzędu Patentowego RP, znak towarowy "Jaka to melodia" do rejestracji 19 kwietnia br. zgłosiła Telewizja Polska (w grupie 28.: gry i zabawki itp. oraz 29.: dżemy, masła, jogurty itp.). Z kolei Media Corporation 8 maja zwróciła się o rozszerzenie świadectwa ochrony znaku towarowego o grupę 28.

TVP zapewnia, że "Jaka to melodia" w odświeżonej formie wciąż będzie obecna w Jedynce. "Telewizja Polska nabyła prawa do formatu »Name the Tune« i będzie go samodzielnie produkować w celu optymalizacji kosztów i uatrakcyjnienia audycji. Aby program spełniał najwyższe standardy, TVP nawiązała bezpośrednią współpracę z właścicielem formatu Ralphem Rubensteinem" - informuje "Presserwis" biuro prasowe TVP. "W celu unowocześnia i uatrakcyjnienia formuły »Jaka to melodia«, rozważane jest zwiększenie liczby prowadzących" - czytamy dalej w odpowiedzi z telewizji publicznej.

Teleturniej "Jaka to melodia?" od 20 lat prowadził Robert Janowski, który według informacji dwutygodnika "Flesz" nie będzie już gospodarzem programu.
"TVP nie zrezygnowała ze współpracy z Robertem Janowskim przy realizacji programu. TVP złożyła panu Janowskiemu bardzo korzystną ofertę współpracy przy formacie" - przekazano nam z TVP.

Według "Flesz. Gwiazdy & Styl" TVP chciała, aby Robert Janowski został pracownikiem TVP (do tej pory związany był kontraktem z obecnym producentem - firmą Media Corporation), przez co musiałby brać udział w projektach firmowanych przez telewizję publiczną. "Po długim namyśle doszedł do wniosku, że musi odejść" – stwierdził rozmówca pisma.

"Trudno mi się do tego odnieść, bo dowiedziałem się o tym z mediów. Nikt mnie nie uprzedził" - powiedział serwisowi Noizz.pl Robert Janowski. "Ostatni sezon skończyliśmy nagrywać w maju. Ekipa pracująca przy programie myślała, że wróci do pracy po wakacjach. Najwyraźniej tak się nie stanie. Po 20 latach ludzie zostali pozbawieni pracy. Żal, bo stworzyliśmy fajną, muzykalną społeczność" – stwierdził Janowski.

Wiosną teleturniej "Jaka to melodia?" oglądało w TVP 1 średnio 1,91 mln widzów (dane Nielsen Audience Measurement za okres 1 marca - 4 czerwca br.)

(KOZ, 13.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.