"Ojciec Mateusz" stracił ok. 600 tys. widzów, ale pozostał liderem pasma
Główną rolę w serialu "Ojciec Mateusz" gra Artur Żmijewski (fot. TVP)
Średnio 3,44 mln widzów oglądało 17. sezon serialu "Ojciec Mateusz" w wiosennej ramówce TVP 1. To o ok. 600 tys. widzów mniej, niż miał poprzedni sezon - z jesieni 2016 roku.
TVP 1 emitował premierowe odcinki 17. sezonu w czwartki o 20.30, od 2 marca do 1 czerwca br. Najwięcej widzów przyciągnął epizod pokazany 2 marca - 4,1 mln widzów.
Średnio w trakcie serialu "Ojciec Mateusz" Jedynka osiągnęła 22,42 proc. udziału w rynku - najwięcej spośród wszystkich stacji telewizyjnych. Udział TVN wynosił 13,44 proc., Polsatu 9,99 proc., a TVP 2 - 5,9 proc. W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) TVP 1, uzyskując 15,64 proc., przegrała z TVN (15,86 proc.), ale wyprzedzała Polsat (13,74 proc.) i TVP 2 (5,15 proc.).
Reklamy wokół "Ojca Mateusza" przyniosły TVP 8,21 mln zł (według danych cennikowych).
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 05.06.2017)