Dobry początek roku dla dwutygodnika "Naj"
05.06.2017, 13:02
W pierwszym kwartale br. liderem segmentu dwutygodników poradnikowych była "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Wzrosła sprzedaż "Naj" (Wydawnictwo Bauer).
Średnia sprzedaż "Przyjaciółki" wyniosła w pierwszym kwartale 201 095 egz. i była o 18,52 proc. niższa niż w pierwszym kwartale 2016 roku. Na drugim miejscu była "Tina" (Wydawnictwo Bauer) – 187 330 egz. (spadek o 10,3 proc.). "Naj" jako jedyny tytuł w segmencie dwutygodników poradnikowych zanotował wzrost - o 2,89 proc., do 117 892 egz.
"Pani Domu" (Edipresse Polska) sprzedawała się średnio w 74 016 egz. (spadek o 36 proc.).
(JM, 05.06.2017)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter