Jacek Olechowski po raz trzeci i ostatni szefem IAA Polska
Jacek Olechowski ponownie szefem IAA Polska
Walne Zgromadzenie Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska wybrało nowe władze na dwuletnią kadencję. Prezesem ponownie został Jacek Olechowski.
Jacek Olechowski zapowiedział, że po raz trzeci i ostatni obejmie stanowisko prezesa IAA Polska, zaś "przekazywanie zarządzania nastąpi płynnie jeszcze w trakcie bieżącej kadencji”.
W zarządzie IAA Polska znaleźli się: przedstawiciele marketerów - Bartosz Dobrzyński, Anna Jakubowski, Rafał Jakubowski; przedstawiciele mediów - Stanisław Janowski, Grzegorz Kossakowski, Arkadiusz Marszałek; przedstawiciele agencji - Izabela Albrychiewicz, Agnieszka Sora i Jacek Olechowski.
Przewodniczącym rady nadzorczej został Jakub Potrzebowski, founding partner Group One SA. W skład rady wchodzą także: Katarzyna Borucka, Krzysztof Gmyrek, Elżbieta Gorajewska, Paweł Kowalewski, Andrzej Matuszyński i Katarzyna Sudbury.
Na Sąd Dyscyplinarny IAA Polska składają się: Janusz Kurek, Daria Sacha i Krzysztof Ziomek. Obowiązki dyrektora generalnego pełni nadal Jerzy Minorczyk.
(IKO, 02.06.2017)