Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 02, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat poprawił wynik w grupie ogólnej, TVN - w komercyjnej

(fot. pixabay.com)

W kwietniu br. Polsat zwiększył udział w widowni telewizyjnej w grupie ogólnej, a TVN – w komercyjnej.

W grupie ogólnej Polsat, w porównaniu z kwietniem ub.r., poprawił wynik z 11,28 do 11,43 proc. Pozostałe kanały z tzw. wielkiej czwórki zanotowały spadki. Udział TVN zmniejszył się z 10,31 do 9,88 proc., TVP 1 – z 10,19 do 9,04 proc., a TVP 2 – z 9,15 do 7,72 proc.

Piąty był kanał TVN 24 z udziałem 4,66 proc. - to wzrost rok do roku z 3,87 proc. W pierwszej dziesiątce znalazły się również: TV 4 – 4,35 proc. (3,45 proc.), TVN Siedem – 3,44 proc. (3,1 proc.), TVP Info – 3,38 proc. (3,09 proc.), TV Puls – 3,04 proc. (3,42 proc.) i TVP Seriale – 1,68 proc. (1,49 proc.).

W grupie komercyjnej, czyli wśród widzów między 16. a 49. rokiem życia, TVN zanotował wzrost z 12,5 do 13,02 proc. Stacja wyprzedziła Polsat, który zmniejszył udział z 13,19 do 12,98 proc. Udział TVP 2 spadł z 7,94 do 6,36 proc., a TVP 1 – z 6,66 do 5,62 proc.

Dalej uplasowały się: TV 4 – 4,19 proc. (3,77 proc.), TVN Siedem – 3,59 proc. (3,32 proc.), TV Puls – 3,45 proc. (3,88 proc.), TVN 24 – 2,48 proc. (2,3 proc.), TTV – 2,12 proc. (2 proc.) i TVP Seriale – 1,95 proc. (1,65 proc.). Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 02.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.