Temat: public relations

Dział: IMPREZY

Dodano: Maj 30, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

III Forum Dyrektorów PR i Komunikacji: Buduj wpływ, zasięg i wartość biznesu

Public Relations ewoluuje, dostosowując się do zmieniającego się otoczenia komunikacyjnego coraz więcej firm zaczyna rozumieć realną siłę, która drzemie w podejściu thought executive leadership, które jest wyraźnie inną od dotychczas stosowanych strategii wzrostu marki.

Co ważne, coraz częściej firmy decydują się na dzielenie się wypracowanymi praktykami, know-how oraz case studies prezentowanych przez wysoce wykwalifikowanych i utalentowanych liderów, które mają służyć jako wartość dodana niezbędna do wzrostu wartości biznesu.

Czym jest thought leadership i jak włączać to podejście do strategii PR. Jak wykorzystać potencjał nowych mediów i influencer relations do wywierania wpływu na opinie? Jak prowadzić międzynarodowe kampanie oparte na human stories? Jak budować spójną platformę komunikacji i public affairs do tworzenia wiarygodności biznesu? Jak wykorzystywać partnerstwa międzysektorowe do budowania silnej pozycji na rynku? PR ewoluuje i to właśnie o tej transformacji opowiedzą Inspiratorzy podczas III Forum Dyrektorów PR i Komunikacji. Wydarzenie to daje praktykom odpowiadającym za komunikację i public relations w wiodących firmach z różnych branż unikalną okazję do spotkania i wymiany doświadczeń na profesjonalnym, wysokim poziomie.

Istotnym punktem spotkania będzie prezentacja gotowych do zaimplementowania inspiracji i narzędzi pozwalających na zbudowanie integralnych, czerpiących z najnowszych trendów strategii PR. Formuła wydarzenia skupiona jest na interakcji stąd Uczestnicy będą mieć m.in. okazję do dyskusji, burzy mózgów i networkingu w gronie elity ekspertów Public Relations.

Agenda spotkania została oparta w całości o case studies działań komunikacyjnych szeroko rozpoznawalnych marek. Na pytanie jak generować wpływ i zbudować relację, które wpływają na zachowania innych odpowiedzą przedstawiciele działu komunikacji KGHM POLSKA MIEDŹ. Jak social media zmieniły sposób komunikowania się banków? Odpowiedzi udzielą przedstawiciele Alior Banku. Natomiast jak wykorzystać brand journalism do wspierania komunikacji firmy opowie Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej w Grupie Allegro.

Swoimi doświadczeniami w prowadzeniu kampanii edukacyjnych, charytatywnych, czy tych opartych na human stories, podzielą się ponadto m.in. przedstawiciele: PayPal, Tauron Polska Energia, Fundacja Rak'n'Roll - Wygraj Życie, czy Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Uber i inni.

Pełna agenda wydarzenia jest dostępna na stronie: www.ambasadorzy-firm.com/program

(PR, 30.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.