Temat: konkursy i nagrody

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 27, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Saatchi&Saatchi IS Agencją Roku w konkursie KTR

KTR 2017

W tegorocznym konkursie reklamowym Klubu Twórców Reklamy (KTR) Agencją Roku została Saatchi&Saatchi IS, a tytuł Reklamodawcy Roku przyznano Allegro. Papaya Films otrzymała tytuł Domu Produkcyjnego Roku, a Lunapark motion arts collective – Studia Posprodukcyjnego Roku.

W konkursie wręczono 157 nagród, w tym 17 złotych, 55 srebrnych i 85 brązowych. Najwięcej nagród przyznano w kategoriach: Warsztat Audio/Video (39), Digital & Mobile (32), Design (22), Active Advertising (21) i Media (19). Projekty oceniało jury pod przewodnictwem Luciany Cani, senior vice president i executive creative director w agencji Lapiz. W tym roku nadesłano rekordową liczbę zgłoszeń - 1210, ale nie przyznano Grand Prix i nowo wprowadzonej nagrody Biały KTR – Grand Prix za kampanię społeczną. „Pomimo wielu dobrych prac nie było takich, które zasługiwały na te wyróżnienia, również pomimo szczerych chęci przyznania po raz pierwszy „Białego KTR-u” za kampanię społeczną” – tłumaczył decyzję Przemysław Bogdanowicz, przewodniczący zarządu Klubu Twórców Reklamy.

Agencją Roku zostało Saatchi&Saatchi IS. W rankingu druga była 180heartbeats + JUNG V. MATT, a trzecia Walk. Tytuł Domu Produkcyjnego Roku otrzymał Papaya Films, dalej były Dobro i Opus Film. Za Studio Posprodukcyjne Roku uznano Lunapark motion arts collective. Kolejne miejsca zajęły Platige Image i Televisor.

Członkowie Klubu Twórców Reklamy w głosowaniu online w kategorii Kampania docenili kampanię "Powiem ci, co zrobisz" przygotowaną przez agencję180heartbeats + JUNG V. MATT dla Aleo (ING Bank). Kampania ta otrzymała również nagrodę specjalną Best of Facebook @ KTR 2017.
Nagrody Best of Facebook @ KTR 2017 trafiły także do twórców kampanii: "Lidl w social media" (VML dla Lidl), „Pastempomat” (Saatchi&Saatchi IS dla Dawida Podsiadło), "Make it #handible" (DDB&tribal dla Huawei).

Podczas gali wręczono też nagrody w konkursie Young Creatives Cannes. Najlepsi w poszczególnych kategoriach okazali się: Design - Adam Caban i Mateusz Ledwig z 180heartbeats + JUNG v. MATT, Film - Michał Oleksów i Damian Kitowski z VML Poland, Cyber – Adriana Hochmańska i Irmina Pączek z Grandes Kochonos Digital, Print - Pablo Dominguez Agregan i Juan Molina Coloma z 180heartbeats + JUNG V. MATT, PR - Marta Zienkiewicz i Jakub Kiraga z Hill+Knowlton Strategies, Clients - Kamil Zug i Wojciech Kozłowski z Kompanii Piwowarskiej, Young Creatives Open - Aleksandra Berka i Patrycja Rogacz z agencji They.pl.

Organizatorem konkursu kierowanego do agencji mediowych, ATL, BTL, PR, event marketingu, interactive jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Gala wręczenia nagród odbyła się 26 maja br. w Teatrze Polskim w Warszawie.


Iga Kołacz

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.