Serial "Na dobre i na złe" pozostał liderem pasma
Na dobre i na złe
Serial "Na dobre i na złe" w sezonie 2016/2017 przyciągał do TVP 2 średnio 4,51 mln widzów – 390 tys. mniej niż rok wcześniej. Serial pozostał jednak zdecydowanym liderem swojego pasma.
W rozpoczętym 31 sierpnia ub.r. i zakończonym 24 maja br. sezonie premierowe odcinki "Na dobre i na złe" były nadawane w środy o 20.40. Najpopularniejsze wyemitowano w jesiennej ramówce w ub.r. Odcinek z 21 września ub.r. zgromadził 5,03 mln widzów, 5 października ub.r. i 30 listopada ub.r. - po 4,96 mln widzów.
Średnio w czasie emisji serialu Dwójka miała w grupie ogólnej 28,4 proc. udziału w rynku, podczas gdy udział TVN wynosił 8,9 proc., TVP 1 – 7,9 proc., a Polsatu – 7,8 proc. Także w grupie komercyjnej osób w wieku 16-49 Dwójka – z udziałem 22,6 proc. - była w paśmie serialu najchętniej wybieraną stacją. TVN miał w tej grupie 11,1 proc. udziału, Polsat – 11 proc., a Jedynka - 6,9 proc.
Przychody ze sprzedaży reklam przy serialu wyniosły 31,49 mln zł (cennikowo, bez rabatów) i były o 9,7 proc. niższe od wygenerowanych w poprzednim sezonie.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 26.05.2017)