Cennik TVP na maj  |  Velvet Care nie może dokończyć przetargu  |  Oglądalność serialu "Na dobre i na złe" w TVP 2  |  Kanał Zero Extra po roku  |  Gemius wygrał przetarg w Czechach  |  Zestawienie portali z informacjami lokalnymi i regionalnymi  |  Drugi sezon "Bitwy o gości" w TVN  |  Polsat podzielił finał "Ninja vs Ninja"  |  Programy TVN Turbo z prapremierami  |  TTV jednak zachowa transmisje  |  Dyrektorka generalna Next Film  |  Sposób Mety na odstraszanie skarżących  |  Bank Pekao SA wybrał  |  BIC po przetargu  |  LoveBrands Group  |  11 ofert w przetargu KPRM  |  Koreańskie produkcje drugie na Netflixie po amerykańskich  |  Rozpoczął się proces antymonopolowy przeciw Meta Platforms  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na maj  |  Velvet Care nie może dokończyć przetargu  |  Oglądalność serialu "Na dobre i na złe" w TVP 2  |  Kanał Zero Extra po roku  |  Gemius wygrał przetarg w Czechach  |  Zestawienie portali z informacjami lokalnymi i regionalnymi  |  Drugi sezon "Bitwy o gości" w TVN  |  Polsat podzielił finał "Ninja vs Ninja"  |  Programy TVN Turbo z prapremierami  |  TTV jednak zachowa transmisje  |  Dyrektorka generalna Next Film  |  Sposób Mety na odstraszanie skarżących  |  Bank Pekao SA wybrał  |  BIC po przetargu  |  LoveBrands Group  |  11 ofert w przetargu KPRM  |  Koreańskie produkcje drugie na Netflixie po amerykańskich  |  Rozpoczął się proces antymonopolowy przeciw Meta Platforms  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na maj  |  Velvet Care nie może dokończyć przetargu  |  Oglądalność serialu "Na dobre i na złe" w TVP 2  |  Kanał Zero Extra po roku  |  Gemius wygrał przetarg w Czechach  |  Zestawienie portali z informacjami lokalnymi i regionalnymi  |  Drugi sezon "Bitwy o gości" w TVN  |  Polsat podzielił finał "Ninja vs Ninja"  |  Programy TVN Turbo z prapremierami  |  TTV jednak zachowa transmisje  |  Dyrektorka generalna Next Film  |  Sposób Mety na odstraszanie skarżących  |  Bank Pekao SA wybrał  |  BIC po przetargu  |  LoveBrands Group  |  11 ofert w przetargu KPRM  |  Koreańskie produkcje drugie na Netflixie po amerykańskich  |  Rozpoczął się proces antymonopolowy przeciw Meta Platforms  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: konkursy i nagrody

Dział: PRASA

Dodano: Maj 26, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magazyn "Kukbuk" wręczył certyfikat "Kukbuk Poleca"

Laureaci nagrody "Kukbuk Poleca" (fot. materiały prasowe)

Dwumiesięcznik kulinarno-kulturalny "Kukbuk" (Kukbuk) wręczył nagrody w pierwszej edycji konkursu "Kukbuk Poleca".

W konkursie nagrodzono lokalnych producentów i rzemieślników, którzy nadesłali łącznie ponad 450 produktów. Jury w składzie Daria Pawlewska, Barbara Starecka, Grzegorz Łapanowski, Robert Trzópek, Marek Cecuła i Przemysław Sendzielski wyłoniło 15 producentów, którym wręczono statuetki złotych jaj i certyfikat "Kukbuk Poleca" (przyznawany będzie cyklicznie na okres jednego roku).

Laureatami pierwszej edycji konkursu zostali: Pstrąg Ojcowski, Kwaśne Drzewo Sauerbaum, Fabryka 111, Winnica Płochockich, Nalewki Staropolskie, Kwaśne Jabłko, Wańczykówka, Olejowy Raj, Miód od Kulmy, I Love Nature, Papierniczeni, Plantule, Sqrdot Design, Kozia Zagroda Cichostów, Gospodarstwo Rolne Michał Sznajder. Produkty oceniano pod kątem smaku, zapachu, składu, opakowania, wyglądu i jakości (produkty nieprzetworzone, produkty przetworzone, napoje alkoholowe, napoje bezalkoholowe, rzemiosło).

IKO

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.