"Kuba Wojewódzki" stracił widzów, ale pozostał liderem pasma
Kuba Wojewódzki stracił trochę widzów, ale i tak był najchętniej oglądanym programem w swoim paśmie (fot. Piotr Król/Press)
Talk-show "Kuba Wojewódzki" w wiosennej ramówce TVN oglądało średnio 1,04 mln widzów – o 170 tys. mniej niż w poprzedniej edycji, jesienią ub.r. W czasie emisji tego programu TVN miał jednak większy udział w widowni niż konkurencyjne telewizje.
Program Kuby Wojewódzkiego był emitowany od 14 lutego do 23 maja, we wtorki o 22.30. Ostatni odcinek pokazano o 21.30 i był to najpopularniejszy odcinek sezonu (1,26 mln widzów). Średnio w czasie emisji "Kuby Wojewódzkiego" TVN osiągnął 11,1 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 15,9 proc. w grupie komercyjnej (osoby w wieku 16-49 lat), co w obu grupach dało stacji pozycję lidera pasma. TVP 2 miała w tym czasie odpowiednio 10,1 proc. i 7,5 proc. udziału, Polsat 8 proc. i 9,6 proc., a TVP 1 – 5,4 proc. i 4,9 proc.
Ze sprzedaży czasu reklamowego przy programie TVN uzyskał 12,89 mln zł – to o 15,1 proc. więcej niż w poprzednim sezonie (cennikowo, bez rabatów).
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 25.05.2017)