Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Masz już "Presserwis"? Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Masz już "Presserwis"? Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Masz już "Presserwis"? Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Kuba Wojewódzki" stracił widzów, ale pozostał liderem pasma

Kuba Wojewódzki stracił trochę widzów, ale i tak był najchętniej oglądanym programem w swoim paśmie (fot. Piotr Król/Press)

Talk-show "Kuba Wojewódzki" w wiosennej ramówce TVN oglądało średnio 1,04 mln widzów – o 170 tys. mniej niż w poprzedniej edycji, jesienią ub.r. W czasie emisji tego programu TVN miał jednak większy udział w widowni niż konkurencyjne telewizje.

Program Kuby Wojewódzkiego był emitowany od 14 lutego do 23 maja, we wtorki o 22.30. Ostatni odcinek pokazano o 21.30 i był to najpopularniejszy odcinek sezonu (1,26 mln widzów). Średnio w czasie emisji "Kuby Wojewódzkiego" TVN osiągnął 11,1 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 15,9 proc. w grupie komercyjnej (osoby w wieku 16-49 lat), co w obu grupach dało stacji pozycję lidera pasma. TVP 2 miała w tym czasie odpowiednio 10,1 proc. i 7,5 proc. udziału, Polsat 8 proc. i 9,6 proc., a TVP 1 – 5,4 proc. i 4,9 proc.

Ze sprzedaży czasu reklamowego przy programie TVN uzyskał 12,89 mln zł – to o 15,1 proc. więcej niż w poprzednim sezonie (cennikowo, bez rabatów).
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 25.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.