Od czerwca zacznie działać Havas Story Plantation
(fot. na lic. CC0)
Na początku czerwca br. Havas Media Group uruchomi w Polsce interdyscyplinarną jednostkę - Havas Story Plantation. Pierwszym działaniem w ramach nowo utworzonej struktury będzie badanie Havas Soil.
Havas Story Plantation (o zamiarach jej utworzenia informowaliśmy w lutym br.) będzie zajmowała się tworzeniem strategii kontentowych z wykorzystaniem zasobów i kompetencji poszczególnych jednostek Havas Media Group, Havas Creative i Havas PR. Koordynowaniem prac jednostki zajmie się Alicja Cybulska, strategy director w Havas Media Group.
W ramach Havas Story Plantation przygotowywane jest badanie Havas Soil, które będzie dotyczyło konsumowania szeroko pojętych treści przez odbiorców. Twórcy badania podjęli próbę odpowiedzi m.in. na pytania, jakie preferencje dotyczące kontentu mają konsumenci w poszczególnych aspektach swojego życia, takich jak zdrowie, rodzina czy praca. Sprawdzono także, jakie touchpointy pasują do poszczególnych rodzajów treści. Badanie Havas Soil ma umożliwić "innowacyjny sposób targetowania, w oparciu o nawyki i preferencje dotyczące kontentu użytkowników poszczególnych kategorii produktowych". Wyniki zostaną zaprezentowane 8 czerwca br. podczas Forum IAB.
(IKO, 25.05.2017)