Miniserial Polsatu "Koty i zaloty" jest sponsorowany przez markę Whiskas

"Koty i zaloty” to pierwsza niestandardowa forma promocji marki Whiskas
"Koty i zaloty”, nowy miniserial emitowany na antenie Polsatu, to 8-odcinkowy cykl sponsorowany przez markę Whiskas.

Pięciominutowe odcinki emitowane są w każdą niedzielę o godzinie 17.45. W głównej roli żeńskiej występuje ambasadorka marki Whiskas – aktorka Anna Dereszowska.
„Koty i zaloty” to pierwsza niestandardowa forma promocji marki Whiskas, na którą zdecydował się Mars Polska. Produkcja ma łamać stereotypy dotyczące czworonogów, pokazywać „koci punkt widzenia”, a także pomagać widzom zrozumieć, co kryje się pod tajemniczym określeniem „kocie rytuały”. W serialu występują koty Kacper i Flora, które mają wpływ na relację rodzącą się między głównymi bohaterami, Kasią (Anna Dereszowska) i Pawłem (Marcin Perchuć). Głosu kotu Kacprowi udziela Rafał Bryndal.
Za zakup mediów oraz współpracę z Polsat Media odpowiada MediaCom Warszawa. Współpracą z ambasadorką marki zajmuje się agencja IQ Marketing. Za kreację i obsługę social media odpowiada BBDO Warszawa, natomiast za wsparcie PR odpowiedzialna jest agencja Grayling Poland.
Powtórki serialu można zobaczyć w soboty o godzinie 19.55 w kanale Polsat Cafe oraz na Ipla.tv.
(AMS, 17.05.2017)
