Reklamy napojów Fresz do końca wakacji
24.05.2006, 09:31
”Fresz. Ciesz się słońcem!” - to hasło telewizyjnej kampanii reklamowej napojów marki Fresz (Hortex Holding SA). Cztery reklamowane smaki skierowane są do osób młodych i aktywnych.
Filmy przedstawiają młodą dziewczynę, która spaceruje latem po mieście i pije reklamowany napój. Z uśmiechem mija innych bohaterów szukających mniej skutecznych sposobów na orzeźwienie. Motywem przewodnim spotów jest skomponowany przez Andrzeja Smolika utwór pt. ”Feel Fresz”. 15- i 30-sekundowe spoty reklamowe są emitowane w: TVP 1, TVP 2, Polsacie, Polsacie Sport, TVN-ie, TVN Style, TVN Turbo, TVN Siedem, Viva Polska, MTV Polska, 4funTV, Discovery Channel, Animal Planet, National Geographic Channel, Hallmark, Club, Canal+ Sport, Planete, Fashion TV i VH1. Kampanię telewizyjną wspierają reklamy w prasie handlowej (”Detal Dzisiaj”, ”Poradnik Handlowca”, ”Supermarket News”, ”Wiadomości Handlowe”, ”Życie Handlowca”) oraz materiały POS i degustacje w punktach sprzedaży. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Mather Communications (Ogilvy Group Poland). Media kupił i zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD.(TW, 24.05.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
