Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 24, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklamy napojów Fresz do końca wakacji

”Fresz. Ciesz się słońcem!” - to hasło telewizyjnej kampanii reklamowej napojów marki Fresz (Hortex Holding SA). Cztery reklamowane smaki skierowane są do osób młodych i aktywnych.

Filmy przedstawiają młodą dziewczynę, która spaceruje latem po mieście i pije reklamowany napój. Z uśmiechem mija innych bohaterów szukających mniej skutecznych sposobów na orzeźwienie. Motywem przewodnim spotów jest skomponowany przez Andrzeja Smolika utwór pt. ”Feel Fresz”. 15- i 30-sekundowe spoty reklamowe są emitowane w: TVP 1, TVP 2, Polsacie, Polsacie Sport, TVN-ie, TVN Style, TVN Turbo, TVN Siedem, Viva Polska, MTV Polska, 4funTV, Discovery Channel, Animal Planet, National Geographic Channel, Hallmark, Club, Canal+ Sport, Planete, Fashion TV i VH1. Kampanię telewizyjną wspierają reklamy w prasie handlowej (”Detal Dzisiaj”, ”Poradnik Handlowca”, ”Supermarket News”, ”Wiadomości Handlowe”, ”Życie Handlowca”) oraz materiały POS i degustacje w punktach sprzedaży. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Mather Communications (Ogilvy Group Poland). Media kupił i zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD.

(TW, 24.05.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.