Sytuacja Radia 357 i wpływy poniżej oczekiwań  |  Maciej Świrski broni się przed Trybunałem Stanu  |  Litewska sieć supermarketów poszukuje agencji  |  Nowe pozycje w ramówce RMF FM  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Stopklatka i Kino Polska kontynuują programy kabaretowe  |  Radio Katowice pomoże powodzianom  |  Przejście z Arskom do Grupy Iberion  |  Nowy talk-show TVN Style  |  Kierownik muzyczny Radia Kraków Kultura pełnomocnikiem prezydenta  |  Termin startu radia Rock FM Leszka Kozioła  |  "Rap 20" nowym podcastem Eski  |  Cykl wideo miesięcznika "Elle"  |  Poznańska Telewizja WTK z serią true crime  |  Drugi sezon talk-show "Raptowne rozmowy" w kanale Mixtape  |  Bezpłatne szkolenie dla dziennikarzy mediów lokalnych  |  Oshee wybiera agencję  |  Zespół kreacji H2O Creative  |  Verso Media  |  Meta musi ograniczyć wykorzystywanie danych  |  Google przestanie linkować do artykułów w Nowej Zelandii, jeśli będzie musieć płacić za treści  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sytuacja Radia 357 i wpływy poniżej oczekiwań  |  Maciej Świrski broni się przed Trybunałem Stanu  |  Litewska sieć supermarketów poszukuje agencji  |  Nowe pozycje w ramówce RMF FM  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Stopklatka i Kino Polska kontynuują programy kabaretowe  |  Radio Katowice pomoże powodzianom  |  Przejście z Arskom do Grupy Iberion  |  Nowy talk-show TVN Style  |  Kierownik muzyczny Radia Kraków Kultura pełnomocnikiem prezydenta  |  Termin startu radia Rock FM Leszka Kozioła  |  "Rap 20" nowym podcastem Eski  |  Cykl wideo miesięcznika "Elle"  |  Poznańska Telewizja WTK z serią true crime  |  Drugi sezon talk-show "Raptowne rozmowy" w kanale Mixtape  |  Bezpłatne szkolenie dla dziennikarzy mediów lokalnych  |  Oshee wybiera agencję  |  Zespół kreacji H2O Creative  |  Verso Media  |  Meta musi ograniczyć wykorzystywanie danych  |  Google przestanie linkować do artykułów w Nowej Zelandii, jeśli będzie musieć płacić za treści  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sytuacja Radia 357 i wpływy poniżej oczekiwań  |  Maciej Świrski broni się przed Trybunałem Stanu  |  Litewska sieć supermarketów poszukuje agencji  |  Nowe pozycje w ramówce RMF FM  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Stopklatka i Kino Polska kontynuują programy kabaretowe  |  Radio Katowice pomoże powodzianom  |  Przejście z Arskom do Grupy Iberion  |  Nowy talk-show TVN Style  |  Kierownik muzyczny Radia Kraków Kultura pełnomocnikiem prezydenta  |  Termin startu radia Rock FM Leszka Kozioła  |  "Rap 20" nowym podcastem Eski  |  Cykl wideo miesięcznika "Elle"  |  Poznańska Telewizja WTK z serią true crime  |  Drugi sezon talk-show "Raptowne rozmowy" w kanale Mixtape  |  Bezpłatne szkolenie dla dziennikarzy mediów lokalnych  |  Oshee wybiera agencję  |  Zespół kreacji H2O Creative  |  Verso Media  |  Meta musi ograniczyć wykorzystywanie danych  |  Google przestanie linkować do artykułów w Nowej Zelandii, jeśli będzie musieć płacić za treści  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Maj 11, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marquard dodrukował 20 tys. egzemplarzy magazynu "Joy"

Tą okładką "Joy" chwali się blogerka fitness Deynn

Czerwcowy "Joy" (Marquard Media Polska) trafił do kiosków z nakładem 105 tys. egz. Po kilku dniach wydawnictwo zdecydowało się na dodruk 20 tys. sztuk. Jest to pierwszy przypadek zwiększenia nakładu w ponad jedenastoletniej historii pisma.

Na okładce czerwcowego numeru "Joy" umieszczono zdjęcie blogerki fitness Deynn, czyli Marity Surmy. Na Instagramie obserwuje ją blisko milion internautów. - Obecny sukces to w dużej mierze efekt bliskiej współpracy magazynu z influencerami. Jedynka "Joy" to dla Deynn pierwsza okładka prasowa. Wcześniej debiutowały u nas m.in. Jessica Mercedes i Red Lipstick Monster - mówi Karolina Weber, redaktor naczelna magazynu "Joy".

- Już po pierwszym dniu wiedzieliśmy, że będzie to wyjątkowo dobra sprzedaż, i już wtedy zaczęliśmy zastanawiać się nad dodrukiem - zdradza Elżbieta Gers, szefowa dystrybucji magazynu "Joy". - Ostatecznie decyzja zapadła po pięciu dniach od ukazania się numeru. Dodatkowe egzemplarze trafią do punktów sprzedaży, w których wiemy, że wyprzedały się wszystkie dostarczone, część otrzymają punkty, które numer kwietniowy wyprzedały do zera, a część nakładu trafi do kiosków pod zamówienia sprzedawców - dodaje Gers.

Aktualny numer "Joy" na rynek wszedł 4 maja, a dodruk trafi do sprzedaży najpóźniej 17 maja. Wydanie będzie dostępne do 6 czerwca.

Dodruki nie zdarzają się często i ostatnio dotyczyły zwykle pierwszych numerów gazet. W czerwcu 2015 roku dodrukowano 10 tys. egz. premierowego numeru magazynu "Be Active" (Edipresse Polska) z Ewą Chodakowską na okładce. Wydawca szacował, że z nakładu 130 tys. egz. pierwszego numeru sprzeda się ok. 65 tys. W niektórych punktach zabrakło magazynu już w pierwszym dniu dystrybucji.

W grudniu 2016 roku dodrukowano także pierwszy numer "Przekroju" (Tomasz Niewiadomski). W reakcji na pierwsze wyniki sprzedaży pisma wydawca zdecydował o dodrukowaniu blisko 30 tys. egz.

(JOK, 11.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.