Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub wygrała  |  Top of the Top Sopot Festival w TVN  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Zespół "Trybuny Górniczej" i Nettg.pl  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio "Royalsi" w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor generalny magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub wygrała  |  Top of the Top Sopot Festival w TVN  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Zespół "Trybuny Górniczej" i Nettg.pl  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio "Royalsi" w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor generalny magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub wygrała  |  Top of the Top Sopot Festival w TVN  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Zespół "Trybuny Górniczej" i Nettg.pl  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio "Royalsi" w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor generalny magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

John Pitcher i Initiative wygrały przetarg na promocję Małopolski

Kampania reklamowa ma wspierać Małopolski Festiwal Innowacji, który odbędzie się w dniach 15-21 maja br. w Krakowie (fot. materiały prasowe)

Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego wybrał agencję John Pitcher i dom mediowy Initiative (grupa IPG Mediabrands) do obsługi działań reklamowych wspierających Małopolski Festiwal Innowacji.

John Pitcher odpowiada za działania w social mediach i obsługę PR & Event, a dom mediowy Initiative za zakup mediów. Kampania reklamowa ma wspierać Małopolski Festiwal Innowacji, który odbędzie się w dniach od 15 do 21 maja br. w Krakowie, oraz wzmocnić wizerunek Małopolski jako innowacyjnego i nowoczesnego regionu. Działania online będą opierały się m.in. na promocji w mediach społecznościowych (głównie Facebook) i kampanii reklamowej w serwisach internetowych.

Do udziału w niej zaproszono blogerów Spider's Web i Antyweb oraz lokalnych liderów innowacji. Wsparciem dla kampanii online będzie promocja w prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz działania PR. Dom mediowy nie udziela informacji na temat szczegółów kampanii (jej długości, wyboru mediów, budżetu). (JOK)

(JOK, 10.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.