John Pitcher i Initiative wygrały przetarg na promocję Małopolski

Kampania reklamowa ma wspierać Małopolski Festiwal Innowacji, który odbędzie się w dniach 15-21 maja br. w Krakowie (fot. materiały prasowe)
Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego wybrał agencję John Pitcher i dom mediowy Initiative (grupa IPG Mediabrands) do obsługi działań reklamowych wspierających Małopolski Festiwal Innowacji.
John Pitcher odpowiada za działania w social mediach i obsługę PR & Event, a dom mediowy Initiative za zakup mediów. Kampania reklamowa ma wspierać Małopolski Festiwal Innowacji, który odbędzie się w dniach od 15 do 21 maja br. w Krakowie, oraz wzmocnić wizerunek Małopolski jako innowacyjnego i nowoczesnego regionu. Działania online będą opierały się m.in. na promocji w mediach społecznościowych (głównie Facebook) i kampanii reklamowej w serwisach internetowych.
Do udziału w niej zaproszono blogerów Spider's Web i Antyweb oraz lokalnych liderów innowacji. Wsparciem dla kampanii online będzie promocja w prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz działania PR. Dom mediowy nie udziela informacji na temat szczegółów kampanii (jej długości, wyboru mediów, budżetu). (JOK)
(JOK, 10.05.2017)
