Paweł Heinze i Krzysztof Iwiński dołączyli do Ogilvy & Mather
Krzysztof Iwiński i Paweł Heinze nowym teamem kreatywnym w O&M (fot. materiały prasowe)
Do działu kreacji agencji Ogilvy & Mather dołączyli Paweł Heinze, który objął stanowisko senior copywritera, i Krzysztof Iwiński - nowy senior art director.
W Ogilvy & Mather Heinze i Iwiński będą pracować jako team kreatywny. Paweł Heinze ostatnio związany był z agencja Leo Burnett, gdzie pracował jako dyrektor kreacji. Z Leo Burnett rozstał się na początku 2014 roku.
Iwiński ostatnio przez cztery lata był dyrektorem kreatywnym i partnerem zarządzającym w agencji Good (grupa K2 zawiesiła jej działanie na początku 2016 roku).
Heinze i Iwiński pracowali dla takich marek, jak: Orange, PZU, Fiat, Mercedes, Vizir, Bonux, Pekao SA, Philip Morris, Ikea, Millennium, Królewskie, Żywiec, Heineken, Getin Bank, Volvo, NJU Mobile, P&G.
(AMS, 09.05.2017)