UPC sprzedaje więcej usług

Operator kablowy UPC Polska na koniec pierwszego kwartału ub.r. miał mniej abonentów niż w tym okresie ub.r., ale sprzedał więcej usług.
Z danych opublikowanych przez UPC Polska wynika, że na koniec marca br. operator miał 1,431 mln abonentów – o 0,5 proc. mniej niż na koniec marca ub.r.
Z usługi telewizji cyfrowej UPC korzystało 1,011 mln klientów (o 4,2 proc. więcej), telewizji analogowej – 203,4 tys. (o 12,4 proc. mniej), internetu – 1,112 mln (o 4,4 proc. więcej), a telefonii – 630,2 tys. (o 4,2 proc. więcej). Natomiast platforma Horizon miała 303 tys. klientów.
Abonenci UPC Polska łącznie korzystali z 2,956 mln usług (wzrost o 2,9 proc.), a w zasięgu operatora było 3,184 mln gospodarstw domowych (wzrost o 6,2 proc.).
(KOZ, 09.05.2017)
