Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 04, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook obsadził stanowisko szefa ds. produktów newsowych

(fot. pixabay.com)

Alex Hardiman, wcześniej związana z dziennikiem "The New York Times", pokieruje działem produktów newsowych Facebooka.

Alex Hardiman będzie odpowiadać za rozwój nowych produktów o charakterze newsowym, współpracę z firmami z branży medialnej i walkę z tzw. fake news.
Rekrutacja na to stanowisko trwała od kilku miesięcy. Hardiman dołączyła do zespołu Facebooka latem 2016 roku - pracowała przy różnych projektach. Wcześniej była wiceprezesem ds. produktu w The New York Times Co.

(LL, 04.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.