Julita Ziółkowska odpowiada za sprzedaż reklam internetowych w Grupie ZPR Media
Julita Ziółkowska odpowiada za sprzedaż reklam w mediach internetowych Grupy ZPR Media (fot. materiały prasowe)
W ZPR Media powstało stanowisko dyrektora handlowego ds. internetu. Została nim Julita Ziółkowska.
Ziółkowska odpowiada za sprzedaż reklam w mediach internetowych Grupy ZPR Media. Ma współpracować z Markiem Białkiem (dyrektor handlowy biura reklamy prasa) i Konradem Łaskim (dyrektor handlowy biur reklamy radio i telewizja) w zakresie zarządzania obsługą klientów, tworzenia ofert i strategii sprzedażowej. Do Ziółkowskiej będą raportować w zakresie internetu menedżerowie sprzedaży wszystkich działów i spółek ZPR Media. Ma to ułatwić oferowanie klientom działań crossmediowych. Nową strukturą zarządza Marcin Dobrzyniecki, który od połowy stycznia br. jest dyrektorem generalnym ds. internetu.
Julita Ziółkowska w latach 2003-2016 była związana z wydawnictwem Marquard Media Polska, ostatnio jako dyrektor reklamy i marketingu (lata 2014-2016). Wcześniej była dyrektorem reklamy, dyrektorem reklamy magazynów kobiecych i dyrektorem reklamy "Cosmopolitan".
(JM, 18.04.2017)