Nowy naczelny wprowadza zmiany w miesięczniku "PC World"
Ludwik Krakowiak od 1 marca znów jest naczelnym "PC World" (fot. archiwum prywatne)
Ludwik Krakowiak, który 1 marca br. wrócił na stanowisko redaktora naczelnego miesięcznika "PC World" (IDG Poland), zmienił logo pisma i wprowadził nowe działy.
Pierwszy numer "PC World" pod kierownictwem nowego naczelnego (majowy) ukaże się 12 kwietnia. Znajdą się w nim nowe działy, m.in.: Cudze chwalicie, Kupić, nie kupić i Technologie. - W Cudze chwalicie co miesiąc będziemy prezentować młodą polską firmę – mówi Ludwik Krakowiak. - Kupić, nie kupić to przegląd nowości produktowych, a w Technologiach poruszymy tematy wymykające się tradycyjnej klasyfikacji: sprzęt, internet, oprogramowanie – dodaje. Wydawnictwo wraca też do dołączania do "PC World" płyt DVD z oprogramowaniem.
Majowy numer pisma ukaże się ze zmienionym logo. - Będzie to takie logo jak w amerykańskiej wersji "PC World", postanowiliśmy bowiem ujednolicić branding – informuje Ludwik Krakowiak.
Dystrybucja "PC World" wynosi ok. 20 tys. egz., licząc wersje drukowaną i elektroniczną (tytuł nie jest kontrolowany przez ZKDP).
Krakowiak stanowisko naczelnego "PC World" objął już po raz drugi. Wcześniej kierował tym pismem w latach 2013-2015 (formalnie z wydawnictwem rozstał się z końcem stycznia ub.r.). W obu przypadkach poprzednikiem Krakowiaka był Dominik Błaszczykiewicz, który nie rozstaje się z IDG – nadal jest w wydawnictwie dyrektorem ds. audience targetingu.
Po rozstaniu z "PC World" w ub.r. Ludwik Krakowiak pracował w agencji PR Profeina.
(RUT, 14.04.2017)