ATM Grupa zwiększyła przychody z reklamy telewizyjnej
ATM Grupa - będąca nadawcą ogólnopolskiej telewizji naziemnej ATM Rozrywka i lokalnego kanału Echo 24 dostępnego na wrocławskim multipleksie MUX L4 – ze sprzedaży czasu antenowego uzyskała w ub.r. 22,43 mln zł. To o 2,3 proc. więcej, niż rok wcześniej.
Przychody segmentu nadawania telewizyjnego stanowiły 12,9 proc. przychodów całej Grupy, które wyniosły łącznie 173,28 mln zł i były o 0,5 proc. niższe od osiągniętych w 2015 roku. Głównym źródłem przychodów firmy pozostała produkcja telewizyjna i filmowa, z której ATM Grupa uzyskała w ub.r. 110,29 mln zł – o 2,8 proc. więcej, niż rok wcześniej (to 63,6 proc. przychodów ogółem).
ATM Grupa produkuje m.in. seriale „Ojciec Mateusz” (TVP 1), „Pierwsza miłość” (Polsat) i „Druga szansa” (TVN) oraz scripted docu „Policjantki i policjanci” i „Sprawiedliwi – Wydział kryminalny” (TV 4).
Spółka zanotowała w ub.r. 23,42 mln zł zysku netto (wzrost o 16,7 proc.).
(RUT, 13.04.2017)