W Lublinie ruszył projekt "IKEA Po Sąsiedzku"

W Lublinie ruszył projekt "IKEA Po Sąsiedzku" (fot. Facebook)
Przed otwarciem sklepu w Lublinie, firma Ikea ruszyła z kampanią "IKEA Po Sąsiedzku". Pomysł i realizacja powstały przy współpracy z Agencją Warszawa.
"IKEA Po Sąsiedzku" jest kolejnym etapem wdrażania planu lokalnej komunikacji, w którym firma przyjmuje narrację wprowadzania się nowego mieszkańca do miasta. Powstanie kampanii zajęło dziewięć miesięcy. Kolejne etapy obejmowały znalezienie odpowiedniej lokalizacji, uzyskanie niezbędnych pozwoleń urzędowych, zaprojektowanie wnętrza, przeprowadzenie remontu, zatrudnienie personelu oraz zaplanowanie aktywności dla gości.
"IKEA Po Sąsiedzku" zlokalizowana jest w sercu Lublina. To przestrzeń składająca się z kilku pomieszczeń: można spotkać się tam z przyjaciółmi, zatrzymać na filiżankę kawy lub odpocząć przy lekturze książki. Jest też kącik zabaw dla dzieci. Program wydarzeń zakłada spotkania ze specjalnymi gośćmi, pokazy skandynawskich filmów, turnieje gier planszowych, warsztaty kulinarne, międzypokoleniowe aktywności oraz różnorodne warsztaty.
"IKEA Po Sąsiedzku" jest otwarta przez siedem dni w tygodniu. Kampanii towarzyszy seria spotów i działań niestandardowych.
(AMS, 10.04.2017)
