Dział: PERSONALIA

Dodano: Kwiecień 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Adriana Misiorska została SEM strategist w SalesTube

Adriana Misiorska (fot. materiały prasowe)

Adriana Misiorska została SEM strategist w agencji SalesTube (Group One). Dotychczas była starszym specjalistą SEM w GroupM.

W ramach bieżących projektów będzie obsługiwać jednego z dużych klientów z branży travel, a dodatkowo wspierać zespół w przygotowaniu strategii SEM dla obecnych i przyszłych klientów. Wcześniej Misiorska związana była z GroupM, gdzie m.in. odpowiadała za klientów domu mediowego Maxus (Alior Bank, Avon, Subway, Nikon) i MEC (m.in. Empik i Nest Bank).

 


(IKO, 10.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.