Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Przyjaciółka" liderem segmentu dwutygodników poradnikowych

W styczniu br. roku liderem segmentu dwutygodników poradnikowych była "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Średnia sprzedaż "Przyjaciółki" wyniosła 210 712 egz. i była o 16,28 proc. niższa niż w styczniu ub.r. Na drugim miejscu była "Tina" (Wydawnictwo Bauer) – 203 886 egz. (spadek o 9,41 proc.). Dalej uplasowały się: "Naj" (Wydawnictwo Bauer) - 118 933 egz. (spadek o 0,28 proc.) i "Pani Domu" (Edipresse Polska) – 75 850 egz. (spadek o 40,23 proc.). (JM)

(a,d, 08.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.