"Przyjaciółka" liderem segmentu dwutygodników poradnikowych
08.04.2017, 16:01
W styczniu br. roku liderem segmentu dwutygodników poradnikowych była "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Średnia sprzedaż "Przyjaciółki" wyniosła 210 712 egz. i była o 16,28 proc. niższa niż w styczniu ub.r. Na drugim miejscu była "Tina" (Wydawnictwo Bauer) – 203 886 egz. (spadek o 9,41 proc.). Dalej uplasowały się: "Naj" (Wydawnictwo Bauer) - 118 933 egz. (spadek o 0,28 proc.) i "Pani Domu" (Edipresse Polska) – 75 850 egz. (spadek o 40,23 proc.). (JM)
(a,d, 08.04.2017)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter