Temat: media narodowe

Dział: PERSONALIA

Dodano: Kwiecień 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jolanta Fudala będzie dyrektorem agencji promocji Polskiego Radia

Jolanta Fudala, która ostatnio kierowała biurem marketingu TVP, zostanie dyrektorem agencji promocji Polskiego Radia.

Jolanta Fudala obejmie stanowisko w poniedziałek 10 kwietnia. Od sierpnia ub.r. do marca br. pracowała w TVP – najpierw jako zastępca dyrektora marketingu, a później pełniła obowiązki dyrektora. Wcześniej Fudala była dyrektorem marketingu, sprzedaży i projektów specjalnych w "Tygodniku do Rzeczy" i miesięczniku "Historia do Rzeczy". Pracowała też m.in. jako dyrektor PR w Domu Prasowym ("Życie Warszawy") i była dyrektorem wydawniczym polskiej edycji pisma "Businessweek".

Zastępcą dyrektora agencji promocji Polskiego Radia od poniedziałku będzie Mirosława Mieszkowska, która wcześniej już kierowała tą agencją.

Poprzedni dyrektor agencji promocji Marek Matysek został odwołany pod koniec marca br.

(KOZ, 07.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.