Marcin Kalinowski na czele działu business development w agencji Bardzo

Marcin Kalinowski poprowadzi w Bardzo nowy dział business development (fot. materiały prasowe)
Agencja Bardzo utworzyła dział business development, na czele którego stanął Marcin Kalinowski.
Marcin Kalinowski odpowiada za rozwijanie i budowanie nowych struktur agencji, pozyskiwanie klientów, a także za strategię komunikacji. Agencja poinformowała, że zmieniła procedury wewnętrzne dotyczące pozyskiwania klientów i procesów przetargowych. „Chcemy też poszerzać nasze kompetencje poza obszarem ATL, aby zapewnić klientom kompleksową obsługę. W tym celu rozpoczęliśmy już rozwijanie struktur digitalowych, które uzupełnią naszą aktualną ofertę ATL i BTL” – tłumaczy Hubert Stadnicki, właściciel i dyrektor kreatywny agencji.
Marcin Kalinowski wcześniej zajmował się strategią i rozwojem biznesu w agencjach Directors i Focus Media Group. Ponadto jako marketer zarządzał m.in. markami Turek, Velvet i Marlboro.
(IKO, 06.04.2017)
