Komentatorzy "Szkła kontaktowego" TVN 24 w TVP  |  Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Komentatorzy "Szkła kontaktowego" TVN 24 w TVP  |  Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Komentatorzy "Szkła kontaktowego" TVN 24 w TVP  |  Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Kwiecień 05, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Edyta Pawłowicz-Ziurkowska dyrektorem działu marketingu w Multikinie

Edyta Pawłowicz-Ziurkowska (fot. materiały prasowe)

Edyta Pawłowicz-Ziurkowska awansowała na stanowisko dyrektora działu marketingu Multikina. Do zespołu dołączyli Marzena Piotrowska i Radosław Rybicki.

Edyta Pawłowicz-Ziurkowska dotychczas była kierownikiem działu marketingu w Multikinie. Jako dyrektor tego działu odpowiada za tworzenie strategii marketingowej firmy, kierowanie działem marketingu i wdrażanie kluczowych projektów. Podlega bezpośrednio Mariuszowi Spiszowi, commercial directorowi. Pawłowicz-Ziurkowska z działem marketingu tej firmy związana jest od 2005 roku. Wcześniej pracowała w Agorze, Cushman & Wakefield, sieci kin Ster Century.

Press

Igor Przespolewski i Natalia Kaleta-Nguyen (fot. materiały prasowe)

W dziale marketingu awanse otrzymali też Igor Przespolewski i Natalia Kaleta-Nguyen. Przespolewski z firmą związany jest od 2013 roku, awansował ze stanowiska kierownika projektu na marketing managera. Odpowiada za kreowanie i nadzorowanie strategii marketingowych i działań promocyjnych związanych z filmami oraz wydarzeniami specjalnymi wprowadzanymi przez Multikino. Z kolei Kaleta-Nguyen została PR managerem (wcześniej specjalista ds. PR). Z Multikinem związana jest od 2012 roku. Na nowym stanowisku, poza zarządzaniem komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firmy, jest odpowiedzialna za budowanie strategii content marketingowej oraz współpracę z influencerami.

Do zespołu dołączyli Marzena Piotrowska i Radosław Rybicki. Piotrowska jako specjalista ds. marketingu odpowiada m.in. za komunikację sieci Multikino w mediach społecznościowych i za współpracę z partnerami mediowymi. Wcześniej pracowała w firmie Metrohouse. Radosław Rybicki został młodszym specjalistą ds. marketingu. Wcześniej pracował m.in. w Ferrero.


(IKO, 05.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.