Zasięg dzienny radia w 2024 roku  |  ZAiKS zastrzegł możliwość trenowania systemów AI  |  Publicis Groupe łączy agencje  |  Ósma edycja "The Voice Kids" w TVP 2  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  TVN rusza z "Projektem zima"  |  Kanał wirtualny Legia TV  |  "Świat Wiedzy" podrożeje  |  Roczna subskrypcja Pb.pl z rabatem  |  Polskie firmy uważają, że raportowanie ESG zachęci inwestorów  |  Awans w VML Poland  |  Sześciu nowych influencerów w managemencie agencji Rokmates  |  GroupM wprowadza narzędzie  |  Naczelna HuffPost rezygnuje z powodu zwolnień pracowników  |  Ostatni prezydencki wywiad Bidena w czwartek w MSNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Zasięg dzienny radia w 2024 roku  |  ZAiKS zastrzegł możliwość trenowania systemów AI  |  Publicis Groupe łączy agencje  |  Ósma edycja "The Voice Kids" w TVP 2  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  TVN rusza z "Projektem zima"  |  Kanał wirtualny Legia TV  |  "Świat Wiedzy" podrożeje  |  Roczna subskrypcja Pb.pl z rabatem  |  Polskie firmy uważają, że raportowanie ESG zachęci inwestorów  |  Awans w VML Poland  |  Sześciu nowych influencerów w managemencie agencji Rokmates  |  GroupM wprowadza narzędzie  |  Naczelna HuffPost rezygnuje z powodu zwolnień pracowników  |  Ostatni prezydencki wywiad Bidena w czwartek w MSNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Zasięg dzienny radia w 2024 roku  |  ZAiKS zastrzegł możliwość trenowania systemów AI  |  Publicis Groupe łączy agencje  |  Ósma edycja "The Voice Kids" w TVP 2  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  TVN rusza z "Projektem zima"  |  Kanał wirtualny Legia TV  |  "Świat Wiedzy" podrożeje  |  Roczna subskrypcja Pb.pl z rabatem  |  Polskie firmy uważają, że raportowanie ESG zachęci inwestorów  |  Awans w VML Poland  |  Sześciu nowych influencerów w managemencie agencji Rokmates  |  GroupM wprowadza narzędzie  |  Naczelna HuffPost rezygnuje z powodu zwolnień pracowników  |  Ostatni prezydencki wywiad Bidena w czwartek w MSNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Kwiecień 05, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Edyta Pawłowicz-Ziurkowska dyrektorem działu marketingu w Multikinie

Edyta Pawłowicz-Ziurkowska (fot. materiały prasowe)

Edyta Pawłowicz-Ziurkowska awansowała na stanowisko dyrektora działu marketingu Multikina. Do zespołu dołączyli Marzena Piotrowska i Radosław Rybicki.

Edyta Pawłowicz-Ziurkowska dotychczas była kierownikiem działu marketingu w Multikinie. Jako dyrektor tego działu odpowiada za tworzenie strategii marketingowej firmy, kierowanie działem marketingu i wdrażanie kluczowych projektów. Podlega bezpośrednio Mariuszowi Spiszowi, commercial directorowi. Pawłowicz-Ziurkowska z działem marketingu tej firmy związana jest od 2005 roku. Wcześniej pracowała w Agorze, Cushman & Wakefield, sieci kin Ster Century.

Press

Igor Przespolewski i Natalia Kaleta-Nguyen (fot. materiały prasowe)

W dziale marketingu awanse otrzymali też Igor Przespolewski i Natalia Kaleta-Nguyen. Przespolewski z firmą związany jest od 2013 roku, awansował ze stanowiska kierownika projektu na marketing managera. Odpowiada za kreowanie i nadzorowanie strategii marketingowych i działań promocyjnych związanych z filmami oraz wydarzeniami specjalnymi wprowadzanymi przez Multikino. Z kolei Kaleta-Nguyen została PR managerem (wcześniej specjalista ds. PR). Z Multikinem związana jest od 2012 roku. Na nowym stanowisku, poza zarządzaniem komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firmy, jest odpowiedzialna za budowanie strategii content marketingowej oraz współpracę z influencerami.

Do zespołu dołączyli Marzena Piotrowska i Radosław Rybicki. Piotrowska jako specjalista ds. marketingu odpowiada m.in. za komunikację sieci Multikino w mediach społecznościowych i za współpracę z partnerami mediowymi. Wcześniej pracowała w firmie Metrohouse. Radosław Rybicki został młodszym specjalistą ds. marketingu. Wcześniej pracował m.in. w Ferrero.


(IKO, 05.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.