Edyta Pawłowicz-Ziurkowska dyrektorem działu marketingu w Multikinie
Edyta Pawłowicz-Ziurkowska (fot. materiały prasowe)
Edyta Pawłowicz-Ziurkowska awansowała na stanowisko dyrektora działu marketingu Multikina. Do zespołu dołączyli Marzena Piotrowska i Radosław Rybicki.
Edyta Pawłowicz-Ziurkowska dotychczas była kierownikiem działu marketingu w Multikinie. Jako dyrektor tego działu odpowiada za tworzenie strategii marketingowej firmy, kierowanie działem marketingu i wdrażanie kluczowych projektów. Podlega bezpośrednio Mariuszowi Spiszowi, commercial directorowi. Pawłowicz-Ziurkowska z działem marketingu tej firmy związana jest od 2005 roku. Wcześniej pracowała w Agorze, Cushman & Wakefield, sieci kin Ster Century.
Igor Przespolewski i Natalia Kaleta-Nguyen (fot. materiały prasowe)
W dziale marketingu awanse otrzymali też Igor Przespolewski i Natalia Kaleta-Nguyen. Przespolewski z firmą związany jest od 2013 roku, awansował ze stanowiska kierownika projektu na marketing managera. Odpowiada za kreowanie i nadzorowanie strategii marketingowych i działań promocyjnych związanych z filmami oraz wydarzeniami specjalnymi wprowadzanymi przez Multikino. Z kolei Kaleta-Nguyen została PR managerem (wcześniej specjalista ds. PR). Z Multikinem związana jest od 2012 roku. Na nowym stanowisku, poza zarządzaniem komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firmy, jest odpowiedzialna za budowanie strategii content marketingowej oraz współpracę z influencerami.
Do zespołu dołączyli Marzena Piotrowska i Radosław Rybicki. Piotrowska jako specjalista ds. marketingu odpowiada m.in. za komunikację sieci Multikino w mediach społecznościowych i za współpracę z partnerami mediowymi. Wcześniej pracowała w firmie Metrohouse. Radosław Rybicki został młodszym specjalistą ds. marketingu. Wcześniej pracował m.in. w Ferrero.
(IKO, 05.04.2017)