Zmiany w Ruchu  |  Minister Sprawiedliwości spotka się z mediami  |  KRRiT przedstawia polityków PiS jako bohaterów  |  Performance Group zamiast Performance Media  |  Zoom TV osiągnął rentowność  |  Telewizja Polsat pokaże film o Putinie  |  Pięć nowości jesienią w TVN Style  |  Czołówka wydawców polskich portali horyzontalnych  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Drugi sezon serialu Polsatu "Bracia"  |  Odejście z Grupy Eurozet  |  RMF Classic będzie świętować  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie"  |  Instytut Książki  |  Agencja Wigo wygrała przetarg  |  Five Media przygotuje kampanię  |  Dyrektor komunikacji w PGNiG Termika  |  OpenAI ma już ponad 1 mln użytkowników premium  |  Z X po 10 latach odchodzi szef ds. globalnej strategii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Zmiany w Ruchu  |  Minister Sprawiedliwości spotka się z mediami  |  KRRiT przedstawia polityków PiS jako bohaterów  |  Performance Group zamiast Performance Media  |  Zoom TV osiągnął rentowność  |  Telewizja Polsat pokaże film o Putinie  |  Pięć nowości jesienią w TVN Style  |  Czołówka wydawców polskich portali horyzontalnych  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Drugi sezon serialu Polsatu "Bracia"  |  Odejście z Grupy Eurozet  |  RMF Classic będzie świętować  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie"  |  Instytut Książki  |  Agencja Wigo wygrała przetarg  |  Five Media przygotuje kampanię  |  Dyrektor komunikacji w PGNiG Termika  |  OpenAI ma już ponad 1 mln użytkowników premium  |  Z X po 10 latach odchodzi szef ds. globalnej strategii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Zmiany w Ruchu  |  Minister Sprawiedliwości spotka się z mediami  |  KRRiT przedstawia polityków PiS jako bohaterów  |  Performance Group zamiast Performance Media  |  Zoom TV osiągnął rentowność  |  Telewizja Polsat pokaże film o Putinie  |  Pięć nowości jesienią w TVN Style  |  Czołówka wydawców polskich portali horyzontalnych  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Drugi sezon serialu Polsatu "Bracia"  |  Odejście z Grupy Eurozet  |  RMF Classic będzie świętować  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie"  |  Instytut Książki  |  Agencja Wigo wygrała przetarg  |  Five Media przygotuje kampanię  |  Dyrektor komunikacji w PGNiG Termika  |  OpenAI ma już ponad 1 mln użytkowników premium  |  Z X po 10 latach odchodzi szef ds. globalnej strategii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 28, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Skoki w TVP 1 oglądało o 1,2 mln widzów więcej niż rok wcześniej

(fot. pixabay.com)

Zawody Pucharu Świata w Skokach Narciarskich w sezonie 2016/2017 oglądało w TVP 1 średnio 4,25 mln widzów – o 1,24 mln więcej niż w poprzednim sezonie.

Najwięcej widzów (6,91 mln) zgromadziła w Jedynce transmisja zawodów w austriackim Bischofshofen (6 stycznia br.). W czołówce pod względem liczby widzów znalazły się też konkursy w Zakopanem (6,79 mln widzów; 22 stycznia br.) i austriackim Willingen (6,43 mln widzów; 29 stycznia br.).

Średnio w czasie transmisji skoków TVP 1 miała 35,99 proc. udziału w rynku (29,45 proc. w grupie komercyjnej). Ze sprzedaży reklam przy Pucharze Świata stacja uzyskała 32,81 mln zł (cennikowo, bez rabatów).

Puchar Świata w Skokach Narciarskich pokazywał też Eurosport 1. Zawody w tym kanale śledziło średnio 579,1 tys. widzów (141,9 tys. w poprzednim sezonie), co przełożyło się na średnio 4,78 proc. udziału w rynku (2,93 proc. w grupie komercyjnej). Najpopularniejsza była transmisja konkursu z Bischofshofen, która przyciągnęła do Eurosportu 955,2 tys. widzów.

W klasyfikacji ogólnej Pucharu Świata w sezonie 2016/2017 polski zawodnik Kamil Stoch był drugi.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 28.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.