Nowe pozycje w ramówce RMF FM  |  Litewska sieć supermarketów poszukuje agencji  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Stopklatka i Kino Polska kontynuują programy kabaretowe  |  Radio Katowice pomoże powodzianom  |  Przejście z Arskom do Grupy Iberion  |  Nowy talk-show TVN Style  |  Kierownik muzyczny Radia Kraków Kultura pełnomocnikiem prezydenta  |  Termin startu radia Rock FM Leszka Kozioła  |  "Rap 20" nowym podcastem Eski  |  Cykl wideo miesięcznika "Elle"  |  Poznańska Telewizja WTK z serią true crime  |  Oshee wybiera agencję  |  Zespół kreacji H2O Creative  |  Verso Media  |  Meta musi ograniczyć wykorzystywanie danych  |  Google przestanie linkować do artykułów w Nowej Zelandii, jeśli będzie musieć płacić za treści  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowe pozycje w ramówce RMF FM  |  Litewska sieć supermarketów poszukuje agencji  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Stopklatka i Kino Polska kontynuują programy kabaretowe  |  Radio Katowice pomoże powodzianom  |  Przejście z Arskom do Grupy Iberion  |  Nowy talk-show TVN Style  |  Kierownik muzyczny Radia Kraków Kultura pełnomocnikiem prezydenta  |  Termin startu radia Rock FM Leszka Kozioła  |  "Rap 20" nowym podcastem Eski  |  Cykl wideo miesięcznika "Elle"  |  Poznańska Telewizja WTK z serią true crime  |  Oshee wybiera agencję  |  Zespół kreacji H2O Creative  |  Verso Media  |  Meta musi ograniczyć wykorzystywanie danych  |  Google przestanie linkować do artykułów w Nowej Zelandii, jeśli będzie musieć płacić za treści  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowe pozycje w ramówce RMF FM  |  Litewska sieć supermarketów poszukuje agencji  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Stopklatka i Kino Polska kontynuują programy kabaretowe  |  Radio Katowice pomoże powodzianom  |  Przejście z Arskom do Grupy Iberion  |  Nowy talk-show TVN Style  |  Kierownik muzyczny Radia Kraków Kultura pełnomocnikiem prezydenta  |  Termin startu radia Rock FM Leszka Kozioła  |  "Rap 20" nowym podcastem Eski  |  Cykl wideo miesięcznika "Elle"  |  Poznańska Telewizja WTK z serią true crime  |  Oshee wybiera agencję  |  Zespół kreacji H2O Creative  |  Verso Media  |  Meta musi ograniczyć wykorzystywanie danych  |  Google przestanie linkować do artykułów w Nowej Zelandii, jeśli będzie musieć płacić za treści  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Burda wprowadza do regularnej sprzedaży "Wspomnień Czar"

"Wspomnień Czar" od marca to regularny miesięcznik

Wydawnictwo Burda postanowiło wprowadzić do regularnej sprzedaży jako miesięcznik magazyn "Wspomnień Czar". W ub.r. wydawnictwo testowało rynek, wydając go jako numer specjalny "Dobrych Rad".

Numer kwietniowy "Wspomnień Czar" ukazał się w sprzedaży w połowie marca br. Pismo skierowane jest do dojrzałych kobiet z dużych i średnich miast, interesujących się życiem gwiazd sprzed lat. W pierwszym numerze na okładce jest Maryla Rodowicz, są teksty o Eugeniuszu Bodo, Janie Pawle II i rodzinie Kennedych. 

Redaktor naczelną jest Agnieszka Wierzbicka, naczelna "Dobrych Rad". Pierwszy numer ukazał się w nakładzie 120 tys. egz. i cenie 1,99 zł. Pismo liczy 48 stron.

Press

Magazyn wsparty został kampanią reklamową obejmującą telewizje (TVP, Polsat, TVN i kanały tematyczne) i autopromocją. Za zaplanowanie kampanii reklamowej odpowiada dział marketingu wydawnictwa Burda.

(JM, 25.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.