Burda wprowadza do regularnej sprzedaży "Wspomnień Czar"
"Wspomnień Czar" od marca to regularny miesięcznik
Wydawnictwo Burda postanowiło wprowadzić do regularnej sprzedaży jako miesięcznik magazyn "Wspomnień Czar". W ub.r. wydawnictwo testowało rynek, wydając go jako numer specjalny "Dobrych Rad".
Numer kwietniowy "Wspomnień Czar" ukazał się w sprzedaży w połowie marca br. Pismo skierowane jest do dojrzałych kobiet z dużych i średnich miast, interesujących się życiem gwiazd sprzed lat. W pierwszym numerze na okładce jest Maryla Rodowicz, są teksty o Eugeniuszu Bodo, Janie Pawle II i rodzinie Kennedych.
Redaktor naczelną jest Agnieszka Wierzbicka, naczelna "Dobrych Rad". Pierwszy numer ukazał się w nakładzie 120 tys. egz. i cenie 1,99 zł. Pismo liczy 48 stron.
Magazyn wsparty został kampanią reklamową obejmującą telewizje (TVP, Polsat, TVN i kanały tematyczne) i autopromocją. Za zaplanowanie kampanii reklamowej odpowiada dział marketingu wydawnictwa Burda.
(JM, 25.03.2017)