Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Kabaret na żywo" w Polsacie ma wiosną więcej widzów niż jesienią

Spośród weekendowych programów rozrywkowych Polsatu wiosna jest szczególnie udana dla ”Kabaretu na żywo”. Mniej widzów niż jesienią mają ”Taniec z gwiazdami” i ”Twoja twarz brzmi znajomo”.

Polsat nowe odcinki ”Kabaretu na żywo” pokazuje w niedziele o 20.05, od 5 marca. Po trzech odcinkach program śledzi średnio 2,33 mln widzów – o 130,2 tys. więcej niż na początku sezonu jesienią ub.r. Emitując ”Kabaret na żywo”, Polsat osiąga najwyższy udział w rynku (14,22 proc.), podczas gdy TVN ma 13,95 proc., TVP 1 – 12,97 proc., a TVP 2 – 3,7 proc. W grupie komercyjnej Polsat jest drugi, uzyskując 15,03 proc. – mniej niż TVN (19,19 proc.), ale więcej od TVP 1 (8,48 proc.) i TVP 2 (3,7 proc.).

”Taniec z gwiazdami” (w piątki o 20.05, od 3 marca) po trzech odcinkach przyciąga do Polsatu średnio 2,41 mln widzów – o 274,3 tys. mniej niż na początku ramówki jesienią ub.r. Polsat w czasie pokazywania programu jest liderem oglądalności z udziałem na poziomie 16,09 proc. Dla porównania udział TVP 2 wynosi 10,8 proc., TVN – 9,54 proc., a TVP 1 – 8,38 proc. W grupie komercyjnej Polsat notuje 11,33 proc. udziału (TVN – 14,92 proc., TVP 2 – 9,79 proc., TVP 1 – 4,64 proc.).

Z kolei program ”Twoja twarz brzmi znajomo” (w soboty ok. 22, od 4 marca) ogląda 1,92 mln widzów – o 86,1 tys. mniej niż na początku jesieni ub.r. Polsat jest liderem w obu grupach. Średnio w czasie emisji stacja uzyskuje 18,64 proc. udziału – znacznie więcej niż TVP 1 (8,93 proc.), TVN (6,72 proc.) i TVP 2 (5,11 proc.). W grupie komercyjnej Polsat ma 16,64 proc. (TVP 1 – 11,18 proc., TVN – 9,63 proc., TVP 2 – 4,9 proc.).

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 23.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.