Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Kabaret na żywo" w Polsacie ma wiosną więcej widzów niż jesienią

Spośród weekendowych programów rozrywkowych Polsatu wiosna jest szczególnie udana dla ”Kabaretu na żywo”. Mniej widzów niż jesienią mają ”Taniec z gwiazdami” i ”Twoja twarz brzmi znajomo”.

Polsat nowe odcinki ”Kabaretu na żywo” pokazuje w niedziele o 20.05, od 5 marca. Po trzech odcinkach program śledzi średnio 2,33 mln widzów – o 130,2 tys. więcej niż na początku sezonu jesienią ub.r. Emitując ”Kabaret na żywo”, Polsat osiąga najwyższy udział w rynku (14,22 proc.), podczas gdy TVN ma 13,95 proc., TVP 1 – 12,97 proc., a TVP 2 – 3,7 proc. W grupie komercyjnej Polsat jest drugi, uzyskując 15,03 proc. – mniej niż TVN (19,19 proc.), ale więcej od TVP 1 (8,48 proc.) i TVP 2 (3,7 proc.).

”Taniec z gwiazdami” (w piątki o 20.05, od 3 marca) po trzech odcinkach przyciąga do Polsatu średnio 2,41 mln widzów – o 274,3 tys. mniej niż na początku ramówki jesienią ub.r. Polsat w czasie pokazywania programu jest liderem oglądalności z udziałem na poziomie 16,09 proc. Dla porównania udział TVP 2 wynosi 10,8 proc., TVN – 9,54 proc., a TVP 1 – 8,38 proc. W grupie komercyjnej Polsat notuje 11,33 proc. udziału (TVN – 14,92 proc., TVP 2 – 9,79 proc., TVP 1 – 4,64 proc.).

Z kolei program ”Twoja twarz brzmi znajomo” (w soboty ok. 22, od 4 marca) ogląda 1,92 mln widzów – o 86,1 tys. mniej niż na początku jesieni ub.r. Polsat jest liderem w obu grupach. Średnio w czasie emisji stacja uzyskuje 18,64 proc. udziału – znacznie więcej niż TVP 1 (8,93 proc.), TVN (6,72 proc.) i TVP 2 (5,11 proc.). W grupie komercyjnej Polsat ma 16,64 proc. (TVP 1 – 11,18 proc., TVN – 9,63 proc., TVP 2 – 4,9 proc.).

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 23.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.