Film z Amerykanką szukającą Wojtka z Polski jest reklamą Reserved

Od 17 marca br. w internecie krąży nagranie z młodą, atrakcyjną Amerykanką Dee Dee, która szuka Wojtka z Polski. Film okazał się reklamą polskiej marki odzieżowej Reserved (LPP).
W poszukiwania Wojtka, o którym wspomina w nagraniu dziewczyna, zaangażowało się wiele osób, które udostępniały film w mediach społecznościowych, próbując odnaleźć chłopaka. Między innymi zachęcał do tego youtuber Rezigiusz, prowadząc transmisję na Facebooku. Film „HELP! HELP! POLISH BOY WANTED!:)” przez sześć dni miał 1,9 mln wyświetleń na YouTube.
22 marca br. Maciej Budzich, autor bloga Mediafun.pl, poinformował, że za film odpowiada marka Reserved. Budzich nagrał rozmowę z Lindą Czerniawską i Pawłem Walickim z agencji Warsaw Creatives, w której przyznają, że są odpowiedzialni za film. „Celem kampanii było pokazanie, że w Polsce są superkolesie i że Reserved jako marka wie, że oni tam są i chcą, aby o nich mówić w tym sezonie” - tłumaczył Paweł Walicki.
(IKO, 23.03.2017)
