Szefostwo wPolsce24 krytykuje konkurencyjną Republikę  |  Wiceprezes Grupy Eurozet o zmianie w radiu Tok FM  |  Duży wzrost zasięgu antyukraińskiej propagandy  |  Wystartował projekt MediaWizard.ai  |  Polsat Box Go ponownie z przedpremierowymi produkcjami  |  Start "The Traitors. Zdrajcy" w nowym pasmie dał TVN pozycję lidera  |  Nowy serial serwisu Max  |  Talk-show Magdy Gessler  |  Kanał Active Family z kontynuacją  |  Specjalne wydanie podcastu "Raport międzynarodowy"  |  Red Carpet Media Group  |  Kolejna edycja konkursu dla maturzystów  |  "Przegląd międzynarodowy" na Gazeta.pl  |  Przetarg Superbet  |  AWX wygrała  |  oS3 rozszerza współpracę  |  MSNBC po pięciu latach usuwa polityczny program Joy Reid  |  Platforma Trumpa składa w amerykańskim sądzie pozew przeciw brazylijskiemu sędziemu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szefostwo wPolsce24 krytykuje konkurencyjną Republikę  |  Wiceprezes Grupy Eurozet o zmianie w radiu Tok FM  |  Duży wzrost zasięgu antyukraińskiej propagandy  |  Wystartował projekt MediaWizard.ai  |  Polsat Box Go ponownie z przedpremierowymi produkcjami  |  Start "The Traitors. Zdrajcy" w nowym pasmie dał TVN pozycję lidera  |  Nowy serial serwisu Max  |  Talk-show Magdy Gessler  |  Kanał Active Family z kontynuacją  |  Specjalne wydanie podcastu "Raport międzynarodowy"  |  Red Carpet Media Group  |  Kolejna edycja konkursu dla maturzystów  |  "Przegląd międzynarodowy" na Gazeta.pl  |  Przetarg Superbet  |  AWX wygrała  |  oS3 rozszerza współpracę  |  MSNBC po pięciu latach usuwa polityczny program Joy Reid  |  Platforma Trumpa składa w amerykańskim sądzie pozew przeciw brazylijskiemu sędziemu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szefostwo wPolsce24 krytykuje konkurencyjną Republikę  |  Wiceprezes Grupy Eurozet o zmianie w radiu Tok FM  |  Duży wzrost zasięgu antyukraińskiej propagandy  |  Wystartował projekt MediaWizard.ai  |  Polsat Box Go ponownie z przedpremierowymi produkcjami  |  Start "The Traitors. Zdrajcy" w nowym pasmie dał TVN pozycję lidera  |  Nowy serial serwisu Max  |  Talk-show Magdy Gessler  |  Kanał Active Family z kontynuacją  |  Specjalne wydanie podcastu "Raport międzynarodowy"  |  Red Carpet Media Group  |  Kolejna edycja konkursu dla maturzystów  |  "Przegląd międzynarodowy" na Gazeta.pl  |  Przetarg Superbet  |  AWX wygrała  |  oS3 rozszerza współpracę  |  MSNBC po pięciu latach usuwa polityczny program Joy Reid  |  Platforma Trumpa składa w amerykańskim sądzie pozew przeciw brazylijskiemu sędziemu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: PERSONALIA

Dodano: Marzec 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Szymon Majewski śpiewa w kampanii Actimelu

Szymon Majewski został ambasadorem akcji Actimelu (Danone) "#Mam Moc", w ramach której śpiewa autorską piosenkę "Hipster song" o motywacji.

W teledysku bohater Majewskiego jest hipsterem z warszawskiego placu Zbawiciela, któremu „nie przeszkodzi nawet mróz i śnieg w zrobieniu idealnego selfie i trafieniu na okładkę Men-Ela”.

Teledysk został wyprodukowany przez firmę Film Point. Za nadzór kreatywny odpowiada agencja Young & Rubicam, a za zakup mediów dom mediowy MediaCom.

To kontynuacja kampanii "#MamMoc" z 2016 roku. Wówczas ambasadorem marki był aktor Maciej Stuhr, który w piosenkach zachęcał do pozytywnego myślenia.

Utwór w wykonaniu Szymona Majewskiego promowany jest w mediach społecznościowych.

Majewski jest obecnie także twarzą operatora komórkowego Plus.


(IKO, 22.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.