Małgorzata Rozenek-Majdan promuje środki czystości sprzedawane w Biedronce

Małgorzata Rozenek-Majdan sprząta w kampanii Biedronki
Ruszyła kampania telewizyjna sieci sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska), której twarzą jest celebrytka Małgorzata Rozenek-Majdan.
Rozenek-Majdan promuje środki czystości i akcesoria do sprzątania, które znajdują się w asortymencie Biedronki, m.in. marki Glosima, Mr Magic, Eden, Ultra Perfume. Wcześniej Małgorzata Rozenek-Majdan prowadziła w TVN programy "Perfekcyjna pani domu" i "Piekielny hotel".
Kampania „Wiosenne porządki z Małgorzatą Rozenek-Majdan” prowadzona jest w telewizji i w sklepach sieci Biedronka do 2 kwietnia br. Za kreację spotu odpowiada agencja Duda Polska, a za zakup mediów dom mediowy MEC.
(IKO, 21.03.2017)
