Zmiany w Ruchu  |  Minister Sprawiedliwości spotka się z mediami  |  Performance Group zamiast Performance Media  |  Zoom TV osiągnął rentowność  |  Telewizja Polsat pokaże film o Putinie  |  Pięć nowości jesienią w TVN Style  |  Czołówka wydawców polskich portali horyzontalnych  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Drugi sezon serialu Polsatu "Bracia"  |  Odejście z Grupy Eurozet  |  RMF Classic będzie świętować  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie"  |  Instytut Książki  |  Agencja Wigo wygrała przetarg  |  Five Media przygotuje kampanię  |  Dyrektor komunikacji w PGNiG Termika  |  OpenAI ma już ponad 1 mln użytkowników premium  |  Z X po 10 latach odchodzi szef ds. globalnej strategii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Zmiany w Ruchu  |  Minister Sprawiedliwości spotka się z mediami  |  Performance Group zamiast Performance Media  |  Zoom TV osiągnął rentowność  |  Telewizja Polsat pokaże film o Putinie  |  Pięć nowości jesienią w TVN Style  |  Czołówka wydawców polskich portali horyzontalnych  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Drugi sezon serialu Polsatu "Bracia"  |  Odejście z Grupy Eurozet  |  RMF Classic będzie świętować  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie"  |  Instytut Książki  |  Agencja Wigo wygrała przetarg  |  Five Media przygotuje kampanię  |  Dyrektor komunikacji w PGNiG Termika  |  OpenAI ma już ponad 1 mln użytkowników premium  |  Z X po 10 latach odchodzi szef ds. globalnej strategii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Zmiany w Ruchu  |  Minister Sprawiedliwości spotka się z mediami  |  Performance Group zamiast Performance Media  |  Zoom TV osiągnął rentowność  |  Telewizja Polsat pokaże film o Putinie  |  Pięć nowości jesienią w TVN Style  |  Czołówka wydawców polskich portali horyzontalnych  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Drugi sezon serialu Polsatu "Bracia"  |  Odejście z Grupy Eurozet  |  RMF Classic będzie świętować  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie"  |  Instytut Książki  |  Agencja Wigo wygrała przetarg  |  Five Media przygotuje kampanię  |  Dyrektor komunikacji w PGNiG Termika  |  OpenAI ma już ponad 1 mln użytkowników premium  |  Z X po 10 latach odchodzi szef ds. globalnej strategii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Temat: media narodowe

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP: wpis Makłowicza nie opisuje stanu faktycznego. Makłowicz: zrobiono mnie w konia

fot. archiwum / fot. Piotr Bieniecki (www.fototeo.pl licencja: CC BY-SA 4.0)

Robert Makłowicz zarzucił Telewizji Polskiej manipulację, że w spocie wizerunkowym TVP wykorzystano jego wypowiedź o programie "Bake Off: Ale ciacho!". TVP odpowiada, że Makłowicz wiedział, gdzie użyte zostaną jego słowa.

W spocie wizerunkowym dziennikarze i prezenterzy TVP wypowiadają się na temat telewizji publicznej: "nie boi się ryzyka" (Rafał Patyra), "jedyna taka na świecie" (Robert Janowski), "nie zmyśla, nie kłamie" (Michał Cholewiński), "zawsze jest przy mnie" (Krzysztof Ziemiec).

W tym gronie znalazł się także Robert Makłowicz, który mówi: "smakuje wyłącznie słodko i doskonale". "Moja wypowiedź w TVP została zmanipulowana" – napisał na swoim profilu na Facebooku Makłowicz. Wyjaśnił, że słowa, których użył, dotyczyły programu "Bake Off: Ale ciacho!" - o czym "świetnie wiedzieli realizujący spot - jednak świadomie i bez mej wiedzy zacytowali je w innym kontekście".

"Każda z osób biorących udział w nagraniu została poinformowana o tym, że zarejestrowany materiał zostanie wykorzystany w spocie wizerunkowym TVP" – informuje "Presserwis" biuro prasowe TVP. "Kwestia wypowiadana przez Pana Roberta Makłowicza jest jego autorstwa i została zaakceptowana przez reżysera przedmiotowego spotu. W tym kontekście wpis Pana Makłowicza nie opisuje stanu faktycznego" – wyjaśnia telewizja.

- Czuję się zrobiony w konia - krótko podsumowuje odpowiedź biura prasowego TVP Robert Makłowicz. - Z mojej wypowiedzi usunięto pierwszą część zdania, które w całości brzmiało: "Telewizja smakuje różnie, ale program »Bake Off« smakuje wyłącznie słodko i doskonale". Nie mogłem powiedzieć inaczej, bo nie zgadzam się ze wszystkimi rzeczami, które dziś dzieją się w telewizji publicznej - mówi Makłowicz.

(KOZ, 14.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.