TVN liderem w paśmie "Mam talent"  |  Firma Sante planuje przetarg  |  Widownia finału "Must be the music" w Polsacie  |  Wyniki polskiej spółki Romance TV  |  Dwie nowości w jesiennej ramówce Tele 5  |  Redaktor naczelny portalu GazetaPrawna.pl  |  Subskrypcje serwisu streamingowego Red Go  |  Canal+ z trzema serialami dokumentalnymi o piłce nożnej  |  Laureat Nagrody im. Kapuścińskiego za najlepszą książkę reporterską  |  Orange wybrał  |  SEC Newgate CEE odpowiada za PR  |  Kierunek Kreatywny  |  PIP potrzebuje agencji  |  Vienna Life  |  W Skandynawii przybyło 3,7 mln subskrypcji serwisów streamingowych  |  Ponad 9 mln widzów oglądało w Niemczech finał Eurowizji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN liderem w paśmie "Mam talent"  |  Firma Sante planuje przetarg  |  Widownia finału "Must be the music" w Polsacie  |  Wyniki polskiej spółki Romance TV  |  Dwie nowości w jesiennej ramówce Tele 5  |  Redaktor naczelny portalu GazetaPrawna.pl  |  Subskrypcje serwisu streamingowego Red Go  |  Canal+ z trzema serialami dokumentalnymi o piłce nożnej  |  Laureat Nagrody im. Kapuścińskiego za najlepszą książkę reporterską  |  Orange wybrał  |  SEC Newgate CEE odpowiada za PR  |  Kierunek Kreatywny  |  PIP potrzebuje agencji  |  Vienna Life  |  W Skandynawii przybyło 3,7 mln subskrypcji serwisów streamingowych  |  Ponad 9 mln widzów oglądało w Niemczech finał Eurowizji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN liderem w paśmie "Mam talent"  |  Firma Sante planuje przetarg  |  Widownia finału "Must be the music" w Polsacie  |  Wyniki polskiej spółki Romance TV  |  Dwie nowości w jesiennej ramówce Tele 5  |  Redaktor naczelny portalu GazetaPrawna.pl  |  Subskrypcje serwisu streamingowego Red Go  |  Canal+ z trzema serialami dokumentalnymi o piłce nożnej  |  Laureat Nagrody im. Kapuścińskiego za najlepszą książkę reporterską  |  Orange wybrał  |  SEC Newgate CEE odpowiada za PR  |  Kierunek Kreatywny  |  PIP potrzebuje agencji  |  Vienna Life  |  W Skandynawii przybyło 3,7 mln subskrypcji serwisów streamingowych  |  Ponad 9 mln widzów oglądało w Niemczech finał Eurowizji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: media narodowe

Dział: RADIO

Dodano: Marzec 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie Radio z większymi wpływami z reklam i opłat abonamentowych

Polskie Radio

Przychody Polskiego Radia w ub.r. wzrosły o 1,8 proc. w stosunku do 2015 roku – wynika ze sprawozdania spółki z wykorzystania środków abonamentowych.

Przychody Polskiego Radia wyniosły 293 mln zł. Z abonamentu radiowo-telewizyjnego spółka otrzymała 185,9 mln zł, tj. o 3 proc. więcej, niż rok wcześniej. Z kolei agencja reklamy radia uzyskała 65,5 mln zł przychodów – wzrost o 6,3 proc.

Polskie Radio w styczniu poinformowało, że w ub.r. wypracowało zysk, ale nie podało jeszcze wyniku finansowego.

(KOZ, 14.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.