Castorama wprowadza nową platformę komunikacyjną

"Razem damy radę" - rusza nowa kampania i platforma komunikacyjna Castoramy na 20-lecie marki przygotowana przez 2012 Agency. Agencja przejęła obsługę Castoramy od agencji Gong i jest to jej pierwsza realizacja dla tego klienta.
Nowa strategia komunikacyjna Castoramy bazować ma na wartościach marki, takich jak jakość obsługi klientów, fachowe doradztwo połączone z szerokim i atrakcyjnym cenowo asortymentem. We wszystkich spotach telewizyjnych pojawiać się będzie postać doradcy Castoramy, w którego rolę wcielił się stand-uper i aktor Rafał Rutkowski. W kampanii swoje odsłony będą miały zarówno spoty wizerunkowe, jak również seria spotów taktycznych, prezentujących zalety poszczególnych ofert produktowych. Elementem kampanii jest też coroczna loteria urodzinowa marki, w której klienci Castoramy mogą wygrać 25 tys. nagród, w tym 5 samochodów. Loterię wspiera specjalna, oddzielnie przygotowana kreacja również z Rafałem Rutkowskim w roli głównej.
Kampania będzie miała kilka odsłon. Działania obejmą największe stacje telewizyjne, nośniki OOH, radio, digital, a także wsparcie BTL w marketach, gazetkach i katalogach produktowych. Media zaplanowały domy mediowe PHD i Value Media, za działania BTL odpowiada Makata, spoty telewizyjne wyprodukował Opus Film, a za postprodukcję odpowiadał Platige Image.
(AMS, 14.03.2017)
