Szefostwo wPolsce24 krytykuje konkurencyjną Republikę  |  Wiceprezes Grupy Eurozet o zmianie w radiu Tok FM  |  Duży wzrost zasięgu antyukraińskiej propagandy  |  Wystartował projekt MediaWizard.ai  |  Polsat Box Go ponownie z przedpremierowymi produkcjami  |  Start "The Traitors. Zdrajcy" w nowym pasmie dał TVN pozycję lidera  |  Nowy serial serwisu Max  |  Talk-show Magdy Gessler  |  Kanał Active Family z kontynuacją  |  Specjalne wydanie podcastu "Raport międzynarodowy"  |  Red Carpet Media Group  |  Kolejna edycja konkursu dla maturzystów  |  "Przegląd międzynarodowy" na Gazeta.pl  |  Przetarg Superbet  |  AWX wygrała  |  oS3 rozszerza współpracę  |  MSNBC po pięciu latach usuwa polityczny program Joy Reid  |  Platforma Trumpa składa w amerykańskim sądzie pozew przeciw brazylijskiemu sędziemu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szefostwo wPolsce24 krytykuje konkurencyjną Republikę  |  Wiceprezes Grupy Eurozet o zmianie w radiu Tok FM  |  Duży wzrost zasięgu antyukraińskiej propagandy  |  Wystartował projekt MediaWizard.ai  |  Polsat Box Go ponownie z przedpremierowymi produkcjami  |  Start "The Traitors. Zdrajcy" w nowym pasmie dał TVN pozycję lidera  |  Nowy serial serwisu Max  |  Talk-show Magdy Gessler  |  Kanał Active Family z kontynuacją  |  Specjalne wydanie podcastu "Raport międzynarodowy"  |  Red Carpet Media Group  |  Kolejna edycja konkursu dla maturzystów  |  "Przegląd międzynarodowy" na Gazeta.pl  |  Przetarg Superbet  |  AWX wygrała  |  oS3 rozszerza współpracę  |  MSNBC po pięciu latach usuwa polityczny program Joy Reid  |  Platforma Trumpa składa w amerykańskim sądzie pozew przeciw brazylijskiemu sędziemu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szefostwo wPolsce24 krytykuje konkurencyjną Republikę  |  Wiceprezes Grupy Eurozet o zmianie w radiu Tok FM  |  Duży wzrost zasięgu antyukraińskiej propagandy  |  Wystartował projekt MediaWizard.ai  |  Polsat Box Go ponownie z przedpremierowymi produkcjami  |  Start "The Traitors. Zdrajcy" w nowym pasmie dał TVN pozycję lidera  |  Nowy serial serwisu Max  |  Talk-show Magdy Gessler  |  Kanał Active Family z kontynuacją  |  Specjalne wydanie podcastu "Raport międzynarodowy"  |  Red Carpet Media Group  |  Kolejna edycja konkursu dla maturzystów  |  "Przegląd międzynarodowy" na Gazeta.pl  |  Przetarg Superbet  |  AWX wygrała  |  oS3 rozszerza współpracę  |  MSNBC po pięciu latach usuwa polityczny program Joy Reid  |  Platforma Trumpa składa w amerykańskim sądzie pozew przeciw brazylijskiemu sędziemu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: PERSONALIA

Dodano: Marzec 12, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przemysław Sadowski w kampanii marki Maurizio Benttoni

Sesja, autorstwa Romana Chełmowskiego, odbyła się w studiu Daylight

Aktor Przemysław Sadowski już po raz drugi wziął udział w kampanii wizerunkowej marki Maurizio Benttoni. W jej ramach powstała sesja zdjęciowa promująca kolekcję wiosna-lato 2017.

Przemysław Sadowski, aktor filmowy i teatralny, został ambasadorem marki Maurizio Benttoni w czerwcu 2016 roku. Obecnie po raz drugi wziął udział w kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2017. Sesja, autorstwa Romana Chełmowskiego, odbyła się w warszawskim studiu Daylight. Zdjęcia z sesji trafią do salonów firmowych w Poznaniu (Stary Browar, C.H. Plaza), Gdyni (Centrum Riviera), Kielcach (Galeria Echo) i Bydgoszczy (Galeria Pomorska).

(JK, 12.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.