Bartosz "Bart" Biały przechodzi z Isobaru do Grupy Onet-RASP
Bartosz "Bart" Biały dołączył do zespołu przygotowującego materiały wideo i infografiki (fot. materiały prasowe)
Bartosz "Bart" Biały, deputy creative director w agencji Isobar (Dentsu Aegis Network), rozstał się z nią. Dołączył do zespołu content marketingu Grupy Onet-RASP, zajmującego się przygotowywaniem materiałów wideo i infografik dla Onet.pl.
Bartosz "Bart" Biały do Isobaru dołączył w 2015 roku, gdzie najpierw był studio directorem. Przeszedł tam z Lowe Warsaw, gdzie pracował jako head of design i senior art director. Wcześniej pracował w agencjach: Mather Communications (obecnie Ogilvy & Mather), McCann Erickson (obecnie McCann Worldgroup), Grandes Kochonos, TBWA\Hager (obecnie TBWA) i nieistniejącej już Czajkowski & Brajdić.
(AMS, 10.03.2017)