Szefostwo wPolsce24 krytykuje konkurencyjną Republikę  |  Wiceprezes Grupy Eurozet o zmianie w radiu Tok FM  |  Duży wzrost zasięgu antyukraińskiej propagandy  |  Wystartował projekt MediaWizard.ai  |  Polsat Box Go ponownie z przedpremierowymi produkcjami  |  Start "The Traitors. Zdrajcy" w nowym pasmie dał TVN pozycję lidera  |  Nowy serial serwisu Max  |  Talk-show Magdy Gessler  |  Kanał Active Family z kontynuacją  |  Specjalne wydanie podcastu "Raport międzynarodowy"  |  Red Carpet Media Group  |  Kolejna edycja konkursu dla maturzystów  |  "Przegląd międzynarodowy" na Gazeta.pl  |  Przetarg Superbet  |  AWX wygrała  |  oS3 rozszerza współpracę  |  MSNBC po pięciu latach usuwa polityczny program Joy Reid  |  Platforma Trumpa składa w amerykańskim sądzie pozew przeciw brazylijskiemu sędziemu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szefostwo wPolsce24 krytykuje konkurencyjną Republikę  |  Wiceprezes Grupy Eurozet o zmianie w radiu Tok FM  |  Duży wzrost zasięgu antyukraińskiej propagandy  |  Wystartował projekt MediaWizard.ai  |  Polsat Box Go ponownie z przedpremierowymi produkcjami  |  Start "The Traitors. Zdrajcy" w nowym pasmie dał TVN pozycję lidera  |  Nowy serial serwisu Max  |  Talk-show Magdy Gessler  |  Kanał Active Family z kontynuacją  |  Specjalne wydanie podcastu "Raport międzynarodowy"  |  Red Carpet Media Group  |  Kolejna edycja konkursu dla maturzystów  |  "Przegląd międzynarodowy" na Gazeta.pl  |  Przetarg Superbet  |  AWX wygrała  |  oS3 rozszerza współpracę  |  MSNBC po pięciu latach usuwa polityczny program Joy Reid  |  Platforma Trumpa składa w amerykańskim sądzie pozew przeciw brazylijskiemu sędziemu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szefostwo wPolsce24 krytykuje konkurencyjną Republikę  |  Wiceprezes Grupy Eurozet o zmianie w radiu Tok FM  |  Duży wzrost zasięgu antyukraińskiej propagandy  |  Wystartował projekt MediaWizard.ai  |  Polsat Box Go ponownie z przedpremierowymi produkcjami  |  Start "The Traitors. Zdrajcy" w nowym pasmie dał TVN pozycję lidera  |  Nowy serial serwisu Max  |  Talk-show Magdy Gessler  |  Kanał Active Family z kontynuacją  |  Specjalne wydanie podcastu "Raport międzynarodowy"  |  Red Carpet Media Group  |  Kolejna edycja konkursu dla maturzystów  |  "Przegląd międzynarodowy" na Gazeta.pl  |  Przetarg Superbet  |  AWX wygrała  |  oS3 rozszerza współpracę  |  MSNBC po pięciu latach usuwa polityczny program Joy Reid  |  Platforma Trumpa składa w amerykańskim sądzie pozew przeciw brazylijskiemu sędziemu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fortuna i Oshee sponsorami Nice 1 Ligi piłkarskiej

(fot. za pexels.com - CC0)

Zakłady bukmacherskie Fortuna do końca sezonu 2017/2018 będą posługiwać się tytułem oficjalnego sponsora piłkarskiej Nice 1 Ligi. Partnerem rozgrywek na ten sam okres został Oshee, producent napojów energetycznych.

- Dodatkowe środki finansowe stanowią szansę na dalszy rozwój klubów pierwszoligowych i z całą pewnością przyczynią się do zwiększenia atrakcyjności rozgrywek - mówi Maciej Sawicki, sekretarz generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.
Fortuna wspiera też dwa kluby pierwszoligowe - GKS Katowice oraz TS Podbeskidzie Bielsko-Biała, a także Legię Warszawa, występującą w Lotto Ekstraklasie. W ramach umowy zakłady bukmacherskie będą miały prawo posługiwania się tytułem oficjalnego sponsora Nice 1 Ligi oraz logotypem kompozytowym w swoich działaniach marketingowych i reklamowych. Logo firmy pojawi się również na nośnikach reklamowych podczas meczów Nice 1 Ligi.

Marka Oshee będzie miała prawo posługiwania się tytułem oficjalnego partnera Nice 1 Ligi. Dodatkowo sztaby medyczne klubów pierwszoligowych zostaną wyposażone w bidony i lodówki znajdujące się w okolicy ławek rezerwowych, które będą zawierały logotyp partnera. Ponadto butelka napojów Oshee będzie eksponowana w trakcie konferencji prasowych poświęconych rozgrywkom. Pod koniec lutego br. firma związała się umowami partnerskimi z Legią, rozgrywkami Pucharu Polski oraz spółką Ekstraklasa.

(MAC, 10.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.