"Kocham Ogród" stał się miesięcznikiem, ma nowy layout i więcej stron

Okładka kwietniowego wydania "Kocham Ogród" (fot. materiały prasowe)
Od numeru marcowego dwumiesięcznik "Kocham Ogród" (Wydawnictwo Burda) zmienił cykl wydawniczy na miesięczny. Magazyn ma odświeżony layout i 16 dodatkowych stron.
Magazyn ma nowe działy: Kompozycje florystyczne, Łatwe aranżacje do ogrodu, Kalendarz prac w ogrodzie i Odpowiedzi na pytania czytelników. Dodatkowe 16 stron magazynu (w sumie ma 84 strony) poświęcone zostało sekcjom tematycznym. W numerze marcowym są to kamiennie aranżacje, a do kwietniowego wydania zaplanowano kwiaty jednoroczne. Numery marcowy i kwietniowy drukowane są w nakładzie 105 tys. egz. Cena miesięcznika wynosi 2,80 zł (dwumiesięcznik kosztował 2,50 zł).
Sprzedaż magazynu wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca telewizję i autopromocję w mediach Wydawnictwa Burda. Za zakup czasu reklamowego odpowiada Starcom, działania promocyjne zaplanował dział marketingu Burdy.
(JM, 10.03.2017)
