Dział: PERSONALIA

Dodano: Marzec 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Kurek i Kamil Kuć awansują w Neon Shake

Od lewej: Tomasz Kurek i Kamil Kuć. Obaj awansowali w Neon Shake Advertising (fot. materiały prasowe)

Tomasz Kurek i Kamil Kuć awansowali w agencji Neon Shake.

Tomasz Kurek pracuje w Neon Shake od wiosny 2014 roku i został senior graphic designerem. Z kolei Kamil Kuć jest w firmie od jesieni 2014 roku. Awansował ze stanowiska copywriter na senior copywriter i realizuje samodzielnie projekty związane z kampaniami ATL i BTL.

W Neon Shake Advertising pracują 23 osoby. Wśród klientów agencji są: Western Union, Getin Bank, Getin Leasing, Work Service, Hellena, InviMed, Bricomarche.

(JK, 10.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.