Drożeją reklamy w Radiu Zet i Pakiecie Niezależnych

Eurozet
Grupa Eurozet od poniedziałku 20 marca br. podnosi ceny reklam w Radiu Zet i Pakiecie Niezależnych, do którego dołączyły kolejne rozgłośnie.
Spoty w Radiu Zet w godz. 5-22 zdrożeją średnio o 8,7 proc. Najwięcej kosztować mają reklamy od środy do piątku między 8 a 8.30. Za 30-sekundowy spot w tym paśmie trzeba będzie zapłacić 23,3 tys. zł – o 9,9 proc. więcej, niż do tej pory.
- Ta zmiana to między innymi wynik analizy otoczenia, w jakim znajdujemy się obecnie - informuje Ewa Rosiewicz, dyrektor biura reklamy Eurozetu. Po raz ostatni firma zmieniła cennik Radia Zet z końcem lutego ub.r.
Wcześniej, bo z początkiem stycznia br., ceny reklam podniosło Polskie Radio w Jedynce, Trójce i Polskim Radiu 24. Z kolei Grupa RMF zdecydowała się na wiosnę pozostawić ceny spotów w swoich stacjach na niezmienionym poziomie.
Ponadto do Pakietu Niezależnych, oferty handlowej biura reklamy Eurozetu skupiającej rozgłośnie lokalne, dołączyły Radio eM Kielce i Radio Ony z Nysy. Łącznie pakiet tworzą obecnie 52 stacje. Ceny spotów w Pakiecie Niezależnych wzrosną od 20 marca, średnio o 6,2 proc. (w godz. 5-22).
(KOZ, 09.03.2017)
