Adam Smereczyński obejmuje stanowisko associate creative directora

Adam Smereczyński associate creative directorem w 180heartbeats + JvM (fot. materiały prasowe)
Adam Smereczyński, dotychczasowy senior art w agencji 180heartbeats + Jung von Matt, awansował na stanowisko associate creative directora.
Adam Smereczyński do 180heartbeats + Jung von Matt dołączył w listopadzie 2015 roku. Wcześniej związany był z firmami Scholz & Friends i Fat Baby, gdzie pełnił funkcję digital concept directora. Doświadczenie w branży reklamowej zdobywał także w Leo Burnett Group w Warszawie i Frankfurcie.
Realizowane przez Smereczyńskiego projekty były nagradzane na polskich i światowych festiwalach reklamy. Jest współtwórcą kampanii Genetix Sound Studio, która zdobyła Srebrne Lwy w Cannes, kampanii Levi's Antiform i „Before you enter”, które zostały nagrodzone brązem w Cannes oraz „No Ball No Fun”, która zdobyła brąz podczas Cannes Young Creatives. Jego projekty zdobywały nagrody także w takich konkursach, jak: Golden Drum (Grand Prix), Eurobest, ADC*E, The CUP, Epica, ADC*E Young European Creative.
(AMS, 09.03.2017)
