Temat: reklama

Dział: PERSONALIA

Dodano: Marzec 09, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Adam Smereczyński obejmuje stanowisko associate creative directora

Adam Smereczyński associate creative directorem w 180heartbeats + JvM (fot. materiały prasowe)

Adam Smereczyński, dotychczasowy senior art w agencji 180heartbeats + Jung von Matt, awansował na stanowisko associate creative directora.

Adam Smereczyński do 180heartbeats + Jung von Matt dołączył w listopadzie 2015 roku. Wcześniej związany był z firmami Scholz & Friends i Fat Baby, gdzie pełnił funkcję digital concept directora. Doświadczenie w branży reklamowej zdobywał także w Leo Burnett Group w Warszawie i Frankfurcie.

Realizowane przez Smereczyńskiego projekty były nagradzane na polskich i światowych festiwalach reklamy. Jest współtwórcą kampanii Genetix Sound Studio, która zdobyła Srebrne Lwy w Cannes, kampanii Levi's Antiform i „Before you enter”, które zostały nagrodzone brązem w Cannes oraz „No Ball No Fun”, która zdobyła brąz podczas Cannes Young Creatives. Jego projekty zdobywały nagrody także w takich konkursach, jak: Golden Drum (Grand Prix), Eurobest, ADC*E, The CUP, Epica, ADC*E Young European Creative.


(AMS, 09.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.