Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Marzec 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Regal Academy - nowość wśród czasopism dla dzieci

(fot. materiały prasowe)

Czasopismo dla dzieci „Regal Academy Magazyn” to zupełnie nowy tytuł w ofercie dostępnej na rynku prasowym. Pismo poszerzy portfolio Egmont Polska i trafi do sprzedaży już 9. marca 2017 roku. Dwumiesięcznik to nowe spojrzenie na nasze ulubione baśnie. Odbiorcami pisma są w szczególności dziewczynki w wieku wczesnoszkolnym.

Press

Uwielbiane na całym świecie zarówno przez dzieci, jak i dorosłych klasyczne postacie bajek: Kopciuszek, Roszpunka, czy Bestia doczekały się swoich potomków. Wnuczka Kopciuszka Rose to główna bohaterka nowego serialu telewizyjnego Regal Academy emitowanego na kanale dziecięcym Nickelodeon. Teraz również na łamach pisma „Regal Academy Magazyn” dzieci będą mogły śledzić losy nowej uczennicy i jej przyjaciół z Królewskiej Akademii Bajek – szkoły, którą zarządzają najbardziej znane baśniowe rodziny. Smoki, dużo humoru, niezwykły klimat szkoły i bohaterka, z którą utożsamiają się dziewczynki oraz ciekawe połączenie kanonu bajek znanych od lat z nowoczesną opowieścią to zachęta do interesującej rozrywki.

Czasopismo Królewskiej Akademii to przewodnik po najbardziej zaczarowanej szkole świata – marzeniu każdej dziewczynki. Nauczyciele i uczniowie z niej gwarantują dzieciom świetną zabawę i niezawodny sposób na nudę w domu, czy podczas wyjazdu. W poszczególnych numerach na czytelniczki będą czekać teksty, historyjki i komiks o perypetiach niezwykłych postaci. Na łamach magazynu interesująco zapowiadają się również liczne gry, zabawy, test i łamigłówki z udziałem bohaterów bajki.

Press

W poszczególnych wydaniach na entuzjastów dobrej rozrywki będzie czekać dodatkowo plakat oraz prezent związany ze światem bohaterów. Do pierwszego numeru dołączony będzie zestaw modnej uczennicy: pantofelek-notes i szminka-długopis! Cena egzemplarza wraz z dodatkiem wyniesie 9,99 zł, a pierwszy numer dostępny będzie w sprzedaży już 9. marca 2017 r. Wprowadzenie magazynu wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje emisję spotów telewizyjnych, a także kampanię w mediach własnych Egmontu.

W ofercie wydawniczej Egmont Polska dostępne będą też książki z bohaterami Regal Academy. Więcej szczegółów na temat publikacji już wkrótce.

FORMUŁA WYDAWNICZA CZASOPISMA

Tytuł: „Regal Academy”
Częstotliwość: dwumiesięcznik
Premiera: 9. marca 2017 r.
Grupa docelowa: dziewczynki, 6-9 lat
Cena: 9,99 zł 
Redaktor naczelna: Izabela Farenholc
Liczba stron: 32
Licencjodawca: Rainbow S.r.l.

Press

(07.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.