Onet z nowym logo i hasłem ”#Wiem z Onet”
![](/images/contents/photo_47727_1488360734_big.jpg)
Autorem nowego loga Onetu jest Agencja Brand New Attitude
Od 1 marca Onet ma nowe logo. Zmianie logotypu towarzyszy kampania ”#Wiem z Onet”.
Onet się zmienia - zmieniamy logo, szatę graficzną i wprowadzamy nową linię komunikacji ”#Wiem z Onet”. Zwiększamy też ilość krótkich, wysokiej jakości treści, podawanych w nowoczesnej formie. Wszystkie te zmiany mają podkreślać rolę, jaką pełni Onet: obiektywnego selekcjonera i kreatora wartościowych treści, który z chaosu informacji wybiera to, co ważne, żeby zawsze być na bieżąco – mówi Aleksander Kutela, CEO Onet.pl.
Dopełnieniem zmian jest nowa identyfikacja wizualna Onetu.
”Nowa identyfikacja wizualna Onetu to podążająca za współczesnymi trendami typografia, logo jasne jak słońce – dowód, że wszystko można opowiedzieć prosto i zrozumiale dla każdego. Onet to radość z wiedzy o świecie. Onet – i wiemy o co chodzi” – tłumaczy twórca logotypu Onetu, Wojciech Mierowski, dyrektor kreatywny, partner z Agencji Brand New Attitude (BNA).
1 marca ruszyła również kampania ”#Wiem z Onet”, która prowadzona jest w telewizji (m.in. Polsat TV4, TVN Siedem, Kino Polska, Polsat Cafe, Polsat Sport), prasie, radiu (m.in. RMF FM, Radio Zet, Radio Tok FM, Eska), internecie, kinach i na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także w mediach własnych.
Kluczowym elementem kampanii jest nowy logotyp oraz hasło ”#Wiem z Onet”. Pierwszy etap działań reklamowych potrwa do końca marca br.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała, we współpracy z działem kreacji i marketingu Grupy Onet-RAS Polska, agencja MCCann & MRM, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
(KOZ, 01.03.2017)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)