Miesięcznik "Logo" zmienił szatę graficzną
Marcowa okładka magazynu "Logo" (fot. materiały prasowe)
Od marcowego numeru miesięcznik dla mężczyzn "Logo" (Agora SA) ma nową szatę graficzną. W magazynie pojawił się też temat przewodni numeru.
Temat przewodni to sekcja tekstów na dany temat. W pierwszym numerze jest to "Pogadajmy o jedzeniu", gdzie są m.in. wywiady, rankingi i artykuły na tematy kulinarne. Teksty w magazynie są teraz dłuższe i jest w nich więcej autorskich komentarzy. Nie zmieniła się cena magazynu - 9,99 zł.
Do magazynu dołączono kupony zniżkowe, dostępne też w innych tytułach Agory: „Avanti”, „Kuchni”, „Czterech Kątach”, „Wysokich Obcasach” i „Wysokich Obcasach Extra”.
Marcowe wydanie miesięcznika „Logo” jest promowane w radiu (Rock Radio, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, Tok FM), prasie (czasopisma Agory), internecie (serwisy Gazeta.pl, Wp.pl), telewizji (Planete+, TVN) i na plakatach reklamujących „Weekend zniżek” w galeriach handlowych. Za kreację kampanii odpowiada dział marketingu pionu Czasopisma Agory.
Średnia sprzedaż "Logo" w listopadzie ub.r. wyniosła 22 165 egz. (dane: ZKDP).
(JM, 01.03.2017)