Bank PKO BP ograniczy reklamowanie się w telewizji TVN

Podczas negocjacji z mediami dotyczącymi lokowania budżetu reklamowego PKO BP bank skasował dużą część deklaracji zakupowych w TVN - wynika z ustaleń "Presserwisu".
Jest to równoznaczne ze znacznym ograniczeniem reklamowania się banku w kanałach TVN w 2017 roku. Według Kantar Media w 2016 roku PKO BP na reklamę wydał 92,5 mln zł, z czego 15 mln zł w kanałach TVN (TVN, TVN Siedem, TVN Style, TVN 24, TVN Turbo).
- Dom mediowy reprezentujący klienta w rozmowach z TVN nie wycofał wszystkich deklaracji zakupowych. Szczegóły umów z naszymi klientami objęte są tajemnicą handlową. O powody ewentualnej zmiany strategii mediowej trzeba pytać klienta - powiedziała Joanna Górska, szef zespołu PR z TVN.
Magdalena Kopcińska, kierownik zespołu w departamencie komunikacji korporacyjnej PKO Banku Polskiego, nie komentuje tych informacji. - Rozmowy na temat budżetów stanowią tajemnicę handlową. Do planowania budżetów podchodzimy elastycznie. Głównymi kanałami komunikacji banku są telewizja, media elektroniczne i społecznościowe dopasowane do grup celowych - powiedziała Kopcińska.
Kampanie PKO BP od strony kreatywnej przygotowuje Agencja Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Havas Media.
(AMS, 28.02.2017)
